Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، «آنجلو سیگنارلی»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه باری آلدو مورو ایتالیا، در این باره می‌گوید: «رژیم غذایی کم کالری کتوژنیک یک اقدام درمانی تغذیه‌ای برای درمان چاقی است که تأثیر زیادی در کاهش وزن و بر میزان هورمون تستوسترون دارد.»

به طور متوسط، مردان در این مطالعه ۴۱ ساله بودند و شاخص توده بدنی آن‌ها ۳۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ بود که نشانگر چاقی است. سطح متوسط تستوسترون کل این مردان در ابتدای مطالعه ۲.۵ نانوگرم در میلی لیتر (ng / mL) بود.

همه مردان به مدت ۴ هفته رژیم کتو را دنبال کردند و بیش از ۸۰۰ کالری در روز مصرف نمی‌کردند. در پایان دوره مطالعه، مردان به طور متوسط ۹.۳ کیلوگرم وزن کم کردند و شاخص توده بدنی شان به طور متوسط ۳.۱ واحد کاهش یافته بود.

در حالی که این مردان در پایان دوره مطالعه بر اساس شاخص توده بدنی هنوز چاق بودند، اما به طور متوسط ۶.۵ کیلوگرم توده چربی از دست داده بودند.

همچنین پس از چهار هفته، کل تستوسترون شان، به طورمیانگین ۰.۸۹ نانوگرم در میلی لیتر افزایش یافته بود.

مزایای احتمالی رژیم کتوژنیک می‌تواند کاهش اشتها و کاهش چربی باشد. خطرات کتو ممکن است شامل سردرد، یبوست یا اسهال، گرسنگی، خستگی و تحریک پذیری و همچنین کمبود مواد مغذی باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سلامت مطالعه رژیم غذایی طور متوسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسکانیوز، در عصری زندگی می‌کنیم که همگان به دنبال راه‌حل‌های فوری و ساده برای دستیابی به اهداف خود هستند، و این نگرش در زمینه‌های پخت‌وپز، درمان و بهداشت نیز قابل مشاهده است. به ادعای برخی، استفاده از چربی‌سوزها می‌تواند ظرف مدت یک هفته به آب کردن چربی‌های شکمی و بهبود تناسب اندام کمک کند. بسیاری از افراد چاق، به ویژه زنان، از نگاه دیگران به خود به عنوان فردی چاق دچار ناراحتی و نگرانی می‌شوند. این چربی‌سوزها به عنوان یک راه حل مؤثر و طبیعی برای کاهش وزن تبلیغ می‌شوند و علاوه بر این، برخی از خواص استثنایی دیگر این محصولات شامل بهبود عملکرد مغز و حافظه، بینایی و شنوایی نیز است.

بر اساس نتایج بسیاری از مطالعات، رابطه‌ مستقیمی میان مصرف بالای کلسیم و بهبود ترکیب بدن وجود دارد. وقتی میزان کلسیم در بدن شما پایین باشد، بدن هورمون‌هایی ترشح می‌کند که به شما امکان استفاده‌ی بهتر از کلسیم موجود را می‌دهد، اما مشکل اینجاست که بدن به سلول‌های چربی نیز علامت می‌دهد به حالت چربی باقی بمانند.

لبنیات از قبیل شیر، پنیر و ماست منبع مناسب کلسیم هستند. کلسیم موجود در لبنیات به شکستن چربی در بدن و حتی جلوگیری از تشکیل آن کمک می‌کند. همیشه به جای لبنیات پرچرب، لبنیات بدون‌ چربی یا کم‌چرب تهیه کنید. اگر روزانه سه وعده لبنیات بخورید و به رژیم غذایی خود پایبند باشید، حتما به راحتی به هدف چربی سوزی سریع شکم و پهلو و کل بدن تان می رسید.

۱۰ ماده غذایی چربی‌سوز که با خوردن آنها به‌آسانی وزن کم می‌کنید

خواص چربی سوزی پنیر پارمیزان

کم‌کالری و پرکلسیم بودن این پنیر هورمون‌های چربی‌سوز بدن را فعال می‌کند. از آنجا که این پنیر بیش از هر ماده‌ی لبنی دیگری پروتئین دارد، با مصرف آن برای مدت بیشتری احساس سیری خواهید کرد. هر روز ۳۰ میلی‌گرم از این پنیر را به سوپ یا سالاد خود اضافه کنید.

کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید کد خبر 847437 برچسب‌ها رژیم غذایی لبنیات - پنیر

دیگر خبرها

  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود