Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما سقوط نخواهد کرد و در بازی‌های باقی مانده دنبال کسب یک رتبه خوب هستیم. - اخبار ورزشی -

مهرداد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی سایپا گفت: وضعیت تیم ما خوب است و تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت‌سر می‌گذاریم. خوشبختانه برد برابر فولاد توانست شرایط روحی تیم ما را بهتر کند و این تعطیلی هم به سود تیم ما شد تا بیشتر تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تعطیلی شرایط بدنی تیم بهتر شده و حضور فاز کمالوند هم انرژی جدیدی به تیم تزریق کرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سایپا در لیگ برتر می‌ماند؟»‌ عنوان کرد: بازیکنان ما اصلا به سقوط فکر نمی‌کنند و در بازی‌های باقی مانده هم دنبال این هستیم که خوب امتیاز بگیریم و چند پله در جدول بالاتر برویم تا یک رتبه خوب را کسب کنیم. ما قطعا در لیگ برتر می‌مانیم.

حیدری در خصوص اینکه چرا سایپا در لیگ امسال نتایج ضعیفی گرفت، خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم ولی متاسفانه در نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم. در بعضی بازی‌ها واقعا بدشانس بودیم و بابت اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم. البته خودمان هم اشتباهاتی داشتیم و تیمی که خوب نتیجه نمی‌گیرد قطعا با مشکلاتی مواجه بوده است. ما نمی‌توانیم بابت این نتایج بهانه بیاوریم و باید تلاش کنیم تا در بازی‌های بعدی خوب نتیجه بگیریم.

وینگر سایپا در در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» تصریح کرد: من از لیگ یک به لیگ برتر آمدم و طبیعتا چالش‌هایی برایم وجود داشت که باید از آنها عبور می‌کردم. خوشحالم که در تیمی باسابقه و ریشه‌دار حضور دارم و فکر می‌کنم تا اینجا عملکرد خوبی داشتم ولی تلاش می‌کنم تا از این هم بهتر باشم.

برتری سایپا مقابل نیروی زمینی در دیداری دوستانه

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سایپا تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعاتی دیگر در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقه تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوان می‌رود.

در این بین با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سایپا نتوانسته بودند پس از بازی پارس جنوبی برای اعضای تیم بلیت تهیه کنند، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش با یک روز تاخیر از جم به تهران بازگشته‌ بودند و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست تعویق یک روز بازی را داشتند که این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است.

تاخیر یک روزه در بازگشت به تهران در دیداری که در آخرین ساعات روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و سپس سفر زمینی از تهران به انزلی سبب شده تا تیم سایپا ریکاوری مناسبی پیش از دیدار سخت برابر ملوان در انزلی به عنوان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر نداشته باشد و حالا باید دید این بی‌برنامگی چه تاثیری در عملکرد تیم در دیداری خواهد داشت که از ساعت 18:30 دقیقه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت