Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:31:22 GMT

تعدد لیست‌های انتخاباتی اصولگرایان یک امتیاز است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۴۹۰۴

تعدد لیست‌های انتخاباتی اصولگرایان یک امتیاز است

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات «ائتلاف ما ایران ۱۴۰۰» شیراز با اشاره به تعدد لیست‌های اصولگرایان برای ششمین دوره انتخابات‌ شوراها در این کلانشهر گفت: حضور سه لیست اصلی از این جریان را یک امتیاز می‌بینیم و معتقد هستم مردم به این درک اجتماعی رسیده‌اند که انتخاب را به خود آنها واگذار کنیم.

محمدهادی ناجی یکشنبه ۲۳ خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید فضای انتخابات را برای حضور همه تشکل‌ها باز کنیم، تاکید کرد که امروز مردم از کاندیداها برنامه می‌خواهند و گروه و ائتلافی برنده خواهد بود که با برنامه و قدرتمند در صحنه رقابت حاضر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناجی گفت: ائتلاف ایران ما ۱۴۰۰ با شعار اقدام و عمل پا به عرصه انتخابات گذاشته و اساس کار خود را اراده انجام کار قرار داده است، لذا در روند برنامه ریزی‌ها به دنبال تغییر صفر تا صدی سیاست‌های کلان نیستیم بلکه متناسب با برنامه‌های علمی و مطالبه مردم و با پاسخگویی به نیازهای شهر اقدامات را دنبال خواهیم کرد.

این فعال اصولگرا با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم باید استقلال شهرداری و شورا حفظ شود، گفت: شهرداری باید ضمن تعامل خاص با تمام دستگاهها برای بهبود روند استقلال مدیران شهر نیز تلاش کند.

ناجی خاطرنشان کرد: در این ائتلاف بر خلاف دیگر لیست‌ها انتخاب گزینه‌ها بر اساس روابط نبوده و در یک شورای تخصصی با حضور اساتید دانشگاه و براساس معیارهای تعریف شده در مصاحبه امتیاز بندی و دسته بندی آنها، افراد انتخاب شده‌اند و امروز نیز قضاوت را به مردم می‌سپاریم و تنها یک نکته مهمتر متذکر می‌شویم که آزموده را آزمودن خطاست.

او تاکید کرد: باید شرایطی فراهم کنیم تا دغدغه مندان پای کار مدیریت شهر بیایند.در همین راستا استفاده حداکثری از ظرفیت دانشگاه، ایجاد اتاق فکر و توجه به پتانسیل‌های شهر شیراز به صورت علمی تخصصی در دستور کار برنامه‌های منتخبان این ائتلاف خواهد بود.

ناجی‌ توزیع عدالت اجتماعی و خدمات در تمام نقاط شهر، توجه به مباحث زیرساختی حوزه حمل و نقل و عمومی، ساماندهی مشاغل، تجمیع و متمرکز کردن مطب پزشکان، حمایت از گردشگری و پایان نامه‌های مرتبط با آن، محله محوری و تعامل و ارتباط مستقیم با مردم را از عمده برنامه‌های این ائتلاف اعلام کرد و گفت: لیست این ائتلاف خالی از هرگونه حواشی و روابط و مبتنی بر ضوابط بوده و لیستی بسیار قوی از نظر شاخص‌ها است.

عضو شورای راهبردی «ائتلاف ایران ما ۱۴۰۰» نیز با اشاره به نحوه شکل گیری این ائتلاف و با بیان اینکه رویکرد آن مبتنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: با اعتقاد به اینکه هر کاری را باید به اهلش واگذار کرد، وارد این عرصه شده‌ایم و مجمعی ۲۵۰ نفره از پیشکسوتانی که دارای تجربه، تعهد و سلامت نفس بودند را به عنوان مجمع عمومی این ائتلاف انتخاب کردیم.

محمدتقی عراقی با یادآوری اینکه این ائتلاف دارای شورای مشورتی ۱۶ نفره و ۳۵ نفر معاونت است خاطرنشان کرد: این ائتلاف برای ششمین دوره از انتخابات، ۱۴۰ نفر  را به مصاحبه امتحان کتبی دعوت کرده و از بین ۲۶ نفر پذیرفته شده، ۱۳ نفر را با رای شورا به عنوان نمایندگان مورد حمایت این ائتلاف معرفی کرد.

عضو شورای راهبردی «ائتلاف ایران ما ۱۴۰۰» تخصص، تعهد، تحصیلات، پاکدستی، جوان بودن و داشتن روحیه انقلابی را از جمله معیارهای انتخاب این افراد اعلام کرد و گفت: این ائتلاف از کاندیداها هیچی پولی دریافت نکرده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر شهر شیراز اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسان از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راهیابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می‌رسد.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسان در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته است و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آن‌ها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده است، به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه‌یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف را ارائه دهیم و تنهانفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش‌بینی انتخابات زود است، چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیشاست، بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات