Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آرمان رمضانی درباره آخرین وضعیت خود و تیم استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط مقداری بهتر شده و تمرینات خوبی هم انجام می‌دهیم. البته برخی مشکلات است که ان شالله آنها هم حل می‌شود. 

وی درباره شرایط تمرینات استقلال در زمان تعطیلی رقابت‌ها عنوان کرد: تمرینات خوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل مقداری پرفشار بود. به آن شدت تمرین بدنسازی انجام ندادیم و بدنسازی  مان معمولی بود. ان شالله با شروع بازی‌ها اتفاقات خوبی بیفتد. 

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره گل سه امتیازی‌اش در دیدار با صنعت نفت و گلزنی در بازی دوستانه با پیکان گفت: خدا را شکر که این اتفاقت افتاد اما به نظر خودم هنوز هیچ کار مهمی برای استقلال نکرده‌ام. دوست دارم خیلی اتفاقات بهتر و بیشتری برای من در این تیم بیفتد و گل های مهم‌تری بزنم.

رمضانی درباره اینکه با توجه به شوخی بازیکنان استقلال با خودش آیا وضعیت از لحاظ روحی و روانی برای وی بهتر شده است، توضیح داد: واقعیت این است امسال با هر لحنی  برخی برخوردها با من شد اما همیشه سعی کرده ام در زمین به همه احترام بگذارم و همیشه هم نسبت به هر حرفی که زده اند سکوت کرده ام. همیشه راه درست را رفته و می‌روم. 

وی ادامه داد: بچه‌های استقلال، طرفداران، کادرفنی این تیم و فرهاد مجیدی هم به من کمک کرده اند. از صمیم قلب می گویم از آنها ممنون هستم زیرا به شکلی برخورد کرده و به من انگیزه‌ داده‌اند که شرایطم بهتر شد. باید دید در ادامه راه خدا چه می‌خواهد و ان شالله اتفاقات خوبی بیفتد.

مهاجم تیم استقلال درباره اینکه اگر به عقب بازگردیم با توجه به تبعات انتقال از پرسپولیس به استقلال بازهم چنین تصمیمی می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اول فصل هم در آستانه آمدن به استقلال بودم اما برخی اتفاقات رخ داد که بعدها درباره اش صحبت می‌کنم.

رمضانی درباره اینکه آیا قبل از حضور در پرسپولیس هم جزو لیست فرهاد مجیدی بود، توضیح داد: برخی اتفاقات افتاد که بعدها درباره اش صحبت می کنم اما قطعا به استقلال می‌آمدم. اگر در نیم فصل این اتفاق رخ نمی‌داد جوری کار کرده و آنقدر تلاش می‌کردم که سال های بعد به استقلال بیایم. در این مورد حرف خیلی زیاد است اما الان فقط تمرکزم ابتدا روی موفقیت باشگاه بزرگ استقلال است و سپس موفقیت خودم در این باشگاه. درباره آن مسائل هم روزی صحبت می‌کنم.

وی درباره اینکه آیا استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود، گفت: به امید خدا با تلاش بچه‌ها، کادرفنی و حمایت هواداران این اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صحبت می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه

به گزارش همشهری آنلاین علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

کد خبر 848959 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند