Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم استقلال پس از حضور در ساختمان باشگاه در جمع خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، آرمان رمضانی پس از حضور در ساختمان باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران درخصوص وضعیت تیم گفت: خداراشکر، شرایط یک مقدار بهتر است و تمرینات خوبی هم انجام می‌دهیم. یکسری مشکلات وجود دارد که به امید خدا حل می‌شود.

او درباره تعطیلات لیگ و تمرینات گفت: تمرینات خوب است، اوایل یک مقدار پرفشار بود و یک بدنسازی معمولی هم داشتیم که همه چیز خوب است و امیدواریم مسابقات شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم آبی پوشان درباره گلزنی در بازی تدارکاتی گفت: خداراشکر که این اتفاق افتاد اما به نظرم هنوز هیچ کاری مهمی من برای استقلال نکرده‌ام و امیدوارم گل‌های مهمتری را برای استقلال بزنم؛ دوست دارم اتفاقات بهتری برای من در استقلال بیفتد.

رمضانی درباره حمایت بازیکنان برای مساعد شدن شرایط روحی روانی خود گفت: امسال واقعیت یکسری با هر برخوردی با من شد اما سعی کردم همیشه به همه احترام بگذارم ولی چون می‌دانم راه درست را همیشه رفته‌ام. بازیکنان استقلال واقعا به من کمک کردند؛ آقا فرهاد، بچه‌ها و کادر و همینطور هواداران واقعا به من کمک کردند. قلبا از همه ممونم که به من انگیزه دادند که شرایط بهتر شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا به عقب برگردد دوباره تصمیم می‌‌گیرد تا از پرسپولیس به استقلال ملحق شود یا خیر، گفت: واقعیت باید بگویم، ابتدای فصل من به استقلال می‌آمدم که یکسری اتفاقاتی افتاد و بعدا درباره آن صحبت می‌کنم ولی قطعا به استقلال می‌آمدم. اگر نیم فصل نمی‌شد به اندازه‌ای تلاش می‌کردم که به استقلال بیایم، در مورد آن حرف زیاد است ولی الان تمرکزم روی موفقیت باشگاه بزرگ استقلال است و بعد موفقیت خودم در باشگاه استقلال. در مورد صحبت‌ها هم شاید بعدا حرف بزنم.

رمضانی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود یا خیر گفت: به امید خدا با تلاش همه بازیکنان و کادرفنی با حمایت هواداران این اتفاق می‌افتد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرمان رمضانی آرمان رمضانی استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رمضانی رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی تاکنون ۹۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار اولیه، آب تخت اولیه هم در سطح ۷۰ هزار هکتار و ۱۰۹ هزار هکتار خزانه‌گیری انجام شد. 

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کشت برنج در حدود ۱۰۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان، افزود: کشت برنج در ۷۴ هزار هکتار شالیزار استان به صورت مکانیزه و نزدیک به ۳۲ هزار هکتار به روش سنتی انجام شد.

رمضانی تصریح کرد: تاکنون ارقام محلی برنج در ۹۵ هزار هکتار و ارقام پرمحصول در ۱۲هزار هکتار شالیزار استان کشت شد.




دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم