Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:45:54 GMT

بررسی و خرید روغن هیدرولک شل تلوس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۱۱۹

بررسی و خرید روغن هیدرولک شل تلوس

شرکت Shell یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده روانکار در جهان است که در زمینه تولید روغن صنعتی، روغن موتور و گریس فعالیت داشته و در سراسر جهان شناخته شده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام روغن مارکت، در این مطلب قصد داریم به بررسی دو روغن به نام های روغن هیدرولیک شل تلوس S2 M و شل تلوس S2 V بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما نیز با تجهیزات هیدرولیک صنعتی سر و کار دارید و برای آنها روغن تهیه می کنید،  حتما برای خرید روغن شل تلوس و بررسی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

روغن هیدرولیک چیست؟

امروزه روانکارها در تجهیزات و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پر مصرف ترین آنها روغنهای هیدرولیکی هستند. روغن هیدرولیک یک سیال قدرتمند برای روانکاری و انتقال نیرو در سیستم های هیدرولیکی محسوب می شود. این مایع بر اساس کاربرد آن از ترکیبات و روغن های پایه مختلف تهیه می شود تا بتواند نیاز دستگاه هیدرولیکی را پاسخگو باشد.

روغن هیدرولیکی بر پایه مواد معدنی، سینتتیک و حتی آب و گلیکول تهیه می شود. مبحث اصلی ما در این بخش روغن هیدرولیک شل تلوس است که شل تلوس S2 M و S2 V  بر پایه مواد معدنی تولید می شوند.

کاربرد روغن شل تلوس

روغنهای شل تلوس یک نوع روغن هیدرولیک صنعتی محسوب می شوند که در صنایع و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. روغن هیدرولیک شل برای تجهیزات هیدرولیکی متحرک مانند جرثقیل و بیل های مکانیکی روانکار مناسبی است. در سیستم های هیدرولیک دریایی که تحت شرایط خاص و در معرض رطوبت قرار دارند سری روغن Shell Tellus S2 می تواند گزینه ای مناسب برای روانکاری باشد.

از این محصولات می توان به عنوان روغن پمپ هیدرولیک استفاده کرد. زیرا تمامی نیازهای پمپ های هیدرولیکی در صنایع مختلف را پاسخگو هستند. در برخی از سیستم های جدید، به یک روانکار ویژه نیاز است تا نیازهای خاص آنها را برطرف کند. در این مواقع روغنهای هیدرولیک Shell می توانند کارایی داشته باشند.

ویژگی های روغن هیدرولیک Shell Tellus

روغن هیدرولیک شل در برابر دمای بالا و فشار بسیار مقاوم است. در طولانی مدت عملکرد خود را حفظ می کند و عملیات روان کاری قطعات را به خوبی انجام می دهد.   این روانکار هیدرولیکی در برابر آب مقاوم است و خاصیت جداپذیری از آب را دارا می باشد. به همین جهت برای سیستم های هیدرولیکی که در معرض رطوبت و آب هستند مناسب است.

وظیفه دیگر روانکار شل تلوس کاهش دمای قطعات هیدرولیکی می باشد که در اثر کارکرد زیاد بالا می رود. روغن هیدرولیک شل تلوس S2  V و شل تلوس S2 M  دارای گریدهای مختلف هستند که پرفروش ترین آنها روغن هیدرولیک 46 و 68 می باشد.

تفاوت شل تلوس S2 M  و S2 V

این روانکارها هر دو از روغن پایه معدنی ساخته شده اند. روغن های معدنی به محیط زیست کمتر آسیب می زنند. تفاوت اصلی این دو روغن شل مربوط به سطح کیفی آنها می باشد. روغن هیدرولیک تلوس S2 V دارای سطح کیفی HVLP و روغن شل تلوس S2 M دارای سطح کیفی HLP است.

نکاتی برای خرید روغن شل

همانطور که مطلع هستید شل یک برند خارجی می باشد و واردات روغن های خارجی به کشور با محدودیت و سختی های بسیار مواجه است. به همین دلیل افراد سودجو روغن های تقلبی و غیراصل را در ظاهر و بسته بندی روغن اصل در بازار عرضه می کنند و پول زیادی به جیب می زنند! به همین دلیل توصیه می شود برای خرید روغن صنعتی و روغن شل تلوس حتما از مراکز و فروشندگان معتبر اقدام نمایید.

این محصولات مانند سایر روغن های صنعتی در قالب ظرف 20 لیتری پلاستیکی و بشکه تولید می شوند.

سازگاری روغن

روغن Shell Tellus با تجهیزات و پمپ های هیدرولیکی سازگار است. این محصول با روغن هیدرولیک معدنی سازگاری دارد اما توصیه می شود از ترکیب آن با دیگر روانکارها خودداری شود. زیرا ممکن است به محیط زیست آسیب های جبران ناپذیری وارد کند یا باعث آتش سوزی شود. علاوه بر این با درزگیرها، چسب ها و رنگ ها سازگار است.

استعلام قیمت روغن هیدرولیک شل

فروشگاه روغن مارکت یکی از برترین مراکز معتبر در زمینه فروش روغن هیدرولیک و روغن صنعتی است. برای اطلاع از قیمت و خرید روغن هیدرولیک شل تلوس و انواع روغن صنعتی می توانید با فروشگاه روغن مارکت در ارتباط باشید. روغن مارکت یک فروشگاه اینترنتی به آدرس www.roghanmarket.com می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روغن صنعتی خرید روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه از محل صادرات ۵۰۰ هزار تن محصول تولیدی در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ هزار میلیون دلار ارزآوری برای کشور حاصل شده است، گفت: دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت برای تولید محصولات باکیفیت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارزش و توسعه سبد صادراتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، فرهاد امین‌دهقان در نشستی خبری که ظهر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه) با حضور اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برگزار شد، بیان کرد: این شرکت سال گذشته با ۱۰۰ درصد ظرفیت، ۷۴۶ هزار تن تولید محصول داشته که از این مقدار ۵۰۰ هزار تن آن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا گفت: این شرکت هم‌اکنون محصولات خود را به ۱۱ کشور دنیا از جمله هند، چین، امارات،‌ کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی صادر می‌کند.

مدیرعامل نفت سپاهان با تأکید بر اینکه تولید محصولات باکیفیت در نفت سپاهان در اولویت اصلی قرار دارد،‌ افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پایه در منطقه خاورمیانه، کیفیت را به جای تنوع محصولات سرلوحه کار خود قرار داده است.

امین‌دهقان در تشریح گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد: شرکت نفت سپاهان پارسال ۲۴۰ هزار تن محصول را در بازار داخل عرضه کرد.

پیشرفت ۹۰ درصدی ۲ پروژه مهم صادراتی نفت سپاهان

وی همچنین از بهره‌برداری از دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروژه‌های FRW (پارافین‌های مدیکال گرید) و TDAE (تولید روغن فرآیند سبز) هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل نفت سپاهان همچنین از تشکیل معاونت طرح و توسعه برای استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: هدف از همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، افزون بر افزایش کیفیت محصولات، تولید محصول خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهینامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

به گزارش شانا، شرکت نفت سپاهان از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده روغن پایه گروه یک در خاورمیانه است و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن و انواع فرآورده مازاد بر نیاز کشور را به کشورهای شرق آسیا، هند، امارات و... صادر می‌کند.

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • پمپ هیدرولیک
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند