Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم خراسان شمالی: ظرفیت تولید گیاهان دارویی می‌تواند همانند نفت درآمدزایی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم خراسان شمالی اظهار داشت: خراسان شمالی ترکیبی از مردمان ترک، ترکمن و کرمانج است و زمینه های بسیار عالی برای توسعه یافتگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش کشاورزی می‌تواند به عنوان قطب کشاورزی تبدیل شود و با صنایع فعالی مثل پتروشیمی و آلومینا می‌تواند توسعه یابد و شرایطش متفاوت شود.

وی با اشاره به مشکل کمبود آب در برخی از مناطق روستایی خراسان شمالی افزود: ما بحث کمبود آب نداریم بلکه بحث مدیریت آب داریم و اگر آب درست مدیریت شود، نشان می‌دهد گام‌های درستی برداشته‌ایم.

آیت الله رئیسی به زمینه ارتباطات استان با کشور ترکمنستان هم اشاره کرد و افزود: با توسعه ارتباط با این کشور، زمینه اقتصادی تجاری با آسیای میانه باید تقویت و خراسان شمالی به یکی از دروازه های ارتباط صادراتی کشور تبدیل شود. خراسان شمالی جدیدالتاسیس است و باید در بخش‌های کشاورزی‌، صنعت و خدمات جا برای پیشرفت بسیاری دارد و هم برای ترکمنستان می‌تواند راه ترانزیت باشد.

رئیس ستاد ویژه حامیان ‌رئیسی در تهران: دولت روحانی بیش از 30 درصد به برنامه ششم توسعه عمل نکرد / تمام گرانی‌ها و بن‌بست‌های اقتصادی ‌از ندانم‌کاری آقایان است‌رئیس ‌شورای وحدت ‌قشم: ‌به دولتی عدالت‌خواه برای تحول اقتصادی نیاز داریم / رئیسی اقتصاد ‌را به نفع مردم ‌متحول می‌کندرئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در قم: حامیان و علاقه‌مندان رئیسی از نصب اقلام تبلیغاتی خودداری کنند

وی گفت: استان خراسان شمالی در موضوع کشاورزی رسیدگی جدی می خواهد و باید کشاورزان شیوه علمی را پیش بگیرند. کشت گیاهان دارویی در خراسان شمالی یک ظرفیت بزرگ است که میزان درآمد گیاهان دارویی می‌تواند همانند درآمدنفت درآمدزایی داشته و آورده بسیار خوبی داشته باشد و باید این بخش تقویت یابد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تعطیلی و نیمه تعطیل بودن شهرک های صنعتی را از موضوعات قابل حل در دولت خود خواند و به مساله بیکاری جوانان و دغدغه خانواده‌ها در کشور اشاره کرد و افزود: ما معتقدیم مشکل مسکن و اشتغال جوانان کاملا حل است و مساله ازدواج جوانان هم در گرو حل مساله اشتغال و مسکن و رفع 40 درصد ظرفیت معطل تولیدی کشور خواهد بود که حل خواهد شد .

وی زمین را بالاترین بخش هزینه مسکن بیان کرد و افزود: در شهرهای بجنورد٬ فاروج شیروان و راز و جرگلان زمین به اندازه کافی هست و اگر دولت زمین‌های اطراف شهرها را آزاد کند و در اختیار مردم بگذارد و تسهیلات خوبی بدهد وضع مسکن سازی را به مراتب بهتر کند.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات انتخابات خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه موزه عبرت فرصت بسیار خوبی برای آشنایی جوانان با چهره واقعی رژیم منحوس پهلوی و جنایت آن علیه مردم بی گناه است.
محمدرضا حسین نژاد افزود: محتوای این موزه باید از طریق رسانه و فضای مجازی برای استفاده حداکثری اطلاع رسانی شود.
وی در ادامه گفت: جوانان باید از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی به ملت ایران مطلع شوند، اینکه چگونه ثروت جامعه در انحصار درصد کمی از جامعه بود و فاصله طبقاتی در آن دوران بیداد می‌کرد.
استاندارخراسان شمالی با تاکید بر فراهم کردن زمینه بازدید دانش آموزان از موزه عبرت، یادآور شد: مدیران شهرستانی زمینه را برای بازدید دانش آموزان از نمایشگاه عبرت فراهم کنند و وقایع گذشته برای آنان بازگو شود.
این نمایشگاه با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با ماشین سرکوب حکومت پهلوی و معرفی شخصیت‌های برجسته انقلاب برپا شده و با روایت‌گری و تصویرسازی زندان‌های پیش از انقلاب که محل شکنجه مبارزان انقلابی بود در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است