Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس درباره شائبات مطرح شده مبنی بر پرونده یک شرکت فروش بلیت بازی های این تیم اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

طی روزهای گذشته شایعاتی در مورد دردسر بزرگ معاونت حقوقی باشگاه در خصوص پرونده یک شرکت فعال حوزه فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس منتشر شده که در نوع خود عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طور به نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌های خبری در برخی موارد حقوقی بی‌‎اساس است؛ زیرا پرونده مورد اشاره با اتفاق یا خبر جدیدی همراه نبوده و مشخص نیست چرا به یکباره چنین موضوعی به دغدغه برخی رسانه‌ها تبدیل شد.

رای شکایت کیفری به سود باشگاه بود و استیناف‌خواهی این رای نیز برای بار دوم به سود باشگاه اعلام شد. آخرین جلسه مربوط به این پرونده در تیرماه سال گذشته برگزار شد که رای آن هنوز اعلام نشده است. 

پس از آن تا امروز، غیر از یک اظهارنامه در مورد بازپس‌گیری پول، اتفاق جدیدی رخ نداده و از این رو، مشخص نیست چرا برخی رسانه‌ها به این پرونده ورود کرده‌اند و در پی انتشار اخبار نگران‌کننده در مورد آن هستند.

معاونت حقوقی با قوت پیگیر پرونده‌هاست و از طرفی، پرونده کیفری به نفع باشگاه است. بر همین اساس مجدداً تاکید می‌شود که اخبار صحیح پرسپولیس را فقط از رسانه رسمی باشگاه پیگیری کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت بلیت فروشی شکایت پرسپولیس از شرکت بلیت فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و ذوب آهن به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و ذوب آهن

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و ذوب آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750467

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir