Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@14:20:07 GMT

توضیح باشگاه پرسپولیس در مورد یک شایعه

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۴۵۵

باشگاه پرسپولیس توضیحات خود را در مورد یک شایعه ارائه داد

باشگاه پرسپولیس بیانیه ای را در مورد یک شایعه روی خروجی سایت خود قرار داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، طی روزهای گذشته شایعاتی در مورد دردسر بزرگ معاونت حقوقی باشگاه در خصوص پرونده یک شرکت فعال حوزه فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس منتشر شده که در نوع خود عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طور به نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌های خبری در برخی موارد حقوقی بی‌‎اساس است؛ زیرا پرونده مورد اشاره با اتفاق یا خبر جدیدی همراه نبوده و مشخص نیست چرا به یکباره چنین موضوعی به دغدغه برخی رسانه‌ها تبدیل شد.

رای شکایت کیفری به سود باشگاه بود و استیناف‌خواهی این رای نیز برای بار دوم به سود باشگاه اعلام شد. آخرین جلسه مربوط به این پرونده در تیرماه سال گذشته برگزار شد که رای آن هنوز اعلام نشده است. 

پس از آن تا امروز، غیر از یک اظهارنامه در مورد بازپس‌گیری پول، اتفاق جدیدی رخ نداده و از این رو، مشخص نیست چرا برخی رسانه‌ها به این پرونده ورود کرده‌اند و در پی انتشار اخبار نگران‌کننده در مورد آن هستند.

معاونت حقوقي با قوت پيگير پرونده‌هاست و از طرفی، پرونده كيفري به نفع باشگاه است. بر همين اساس مجدداً تاكيد می شود كه اخبار صحیح پرسپوليس را فقط از رسانه رسمی باشگاه پيگيری كنيد.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد