Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، لیگ برتر فوتسال فصل ۹۹ – ۱۴۰۰ با قهرمانی مس سونگون به پایان رسید تا این تیم برای سومین‌بار متوالی این عنوان را بدست آورد. پس از به پایان رسیدن لیگ، اردوهای تیم ملی جهت حضور قدرتمند در جام جهانی لیتوانی برگزار شد و در این میان تیم‌های دست به نقد فوتسال ایران دست به کار شدند تا ستاره‌های ملی‌پوش را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین پس‌لرزه پس از نایب قهرمانی؛ رفتن آقای گل سابق و آمدن کاپیتان سابق

اما اولین نقل و انتقال لیگ برتر فوتسال در میان بازیکنان رخ نداد. تیم فوتسال گیتی‌پسند که فصل پیش را با «وحید شمسایی» آغاز کرده بود، در پایان فصل همانند سال‌های گذشته به مقام دوم رسید و تصمیم به قطع همکاری سرمربی خود گرفت. اصفهانی‌ها برای انتخاب سرمربی جدید خود سراغ کاپیتان سابق و خوش‌اخلاق خود رفتند.

«محمد کشاورز» گزینه اول گیتی‌پسندی‌ها بود که در ابتدا پیشنهاد مربی‌گری در تیم ملی را داشت و بعد از آن از تیم کراپ الوند نیز پیشنهاد دریافت کرد اما در آخر تیم سابق خود را برای دومین تجربه مربیگری انتخاب کرد. کشاورز فصل گذشته به عنوان سرمربی در تیم راگا حضور داشت و توانست با این تیم نتایج خوبی بدست آورد.  

کراپ و خرید مربی خوش‌فکر و جوان    

تیم فوتسال کراپ دو فصل پیش توانست به لیگ برتر صعود کند و سال گذشته نیز خریدهای بسیار خوبی مانند مهدی جاوید داشت. این تیم در پایان فصل گذشته توانست مقام پنجم لیگ را بدست آورد. این تیم در دو هفته مانده به پایان لیگ، با رضا لک به عنوان سرمربی خداحافظی کرد و پس از پایان لیگ به فکر جذب سرمربی جدید افتاد. 

این تیم در ابتدا با وحید شمسایی مذاکره داشت و پس از آن به سراغ «جواد اصغری مقدم» سرمربی سن‌ایچ ساوه رفت. این مربی جوان در دو فصل گذشته موفق شد با سن ایچ نتایج بسیار خوبی بگیرد و همین موضوع باعث شد تا تیم متمول کراپ او را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کنند.

انتخاب عجیب برای نیمکت قهرمان لیگ برتر

علیرضا افضل در این فصل با محرومیتی طولانی مواجه بود و نتوانست در بازی‌های این تیم روی نیمکت بنشیند اما او همه‌کاره کادرفنی این تیم در این فصل بود و از روی سکوها تیم خود را هدایت می‌کرد. محرومیت این مربی به دلیل درگیری لفظی در دیدار پایانی دو فصل گذشته لیگ برتر مقابل گیتی پسند و به طور خاص با حمید بی‌غم سرمربی اصفهانی‌ها بود.

حالا نکته عجیب و جالب انتخاب باشگاه مس سونگون این است که بی‌غم به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. جالب است بدانید که معرفی بی‌غم با حضور افضل و آشتی‌کنان این دو مربی انجام شد. 

بی‌غم پیش از این با مس سونگون ورزقان در لیگ برتر فوتسال ایران (۱۳۹۶) و لیگ قهرمانان فوتسال آسیا (۲۰۱۸) قهرمان شده بود.

انتقال ستاره‌های ملی‌پوش فوتسال و تضعیف مس سونگون و سن‌ایچ ساوه

تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از انتخاب کشاورز به عنوان سرمربی، با ستاره‌های خود تمدید و دو ملی‌پوش سن‌ایچ را به خدمت گرفت. اصغر حسن‌زاده، سپهر محمدی، سعید عباسی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی و علیرضا وفایی با تمدید قرارداد خود در اصفهان ماندنی شدند و مهدی کریمی و رضا سپندار دو ملی پوش جوان سن‌ایچ نیز به خدمت گیتی‌پسند درآمدند تا این تیم بیش از پیش مدعی قهرمانی شود. 

گفته می‌شود کیانوش شیرپور ستاره ملی‌پوش و جوان مقاومت البرز نیز از گزینه‌های خرید این فصل گیتی‌پسند به شمار می‌رود. 

کراپ با خریدهای خود قهرمانی می‌خواهد

تیم فوتسال کراپ در اولین اقدام خود سه ستاره ملی‌پوش را به خدمت گرفت. مسلم اولاد قباد و محمد شجری از مس سونگون و محمد نجف زنگی از منصوری قرچک اولین خریدهای این تیم در فصل جدید بودند. 

گفته می‌شود سینا پرکاس پدیده گلری این فصل لیگ برتر فوتسال و ستاره ملی‌پوش سن ایچ ساوه نیز قرار است به زودی به این تیم بپیوندد. البته در این صورت مسعود محمدی دیگر گلر ملی‌پوش این تیم، از کراپ جدا خواهد شد.  

تکلیف سن ایچ و مس سونگون در ادامه نقل و انتقالات چه‌ خواهد شد؟

در ادامه این انقل و انتقالات باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه چه کسی را می‌خواهد به عنوان سرمربی خود معرفی کند. البته شنیده می‌شود گزینه اصلی آن‌ها وحید شمسایی است و باید دید این انتقال در روزهای آینده انجام می شود یا نه. 

تیم فوتسال مس سونگون که دو ملی‌پوش خود را از دست داده نیز باید به فکر تقویت تیم خود باشد تا در سال آینده مانند چند سال گذشته در قامت یک قهرمان حاضر شود. 

    

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس سونگون لیگ برتر فوتسال کراپ الوند وحید شمسایی سن ایچ ساوه جواد اصغری مقدم سن ایچ ساوه کراپ الوند لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز مس سونگون وحید شمسایی عنوان سرمربی لیگ برتر فوتسال سرمربی جدید سن ایچ ساوه تیم فوتسال مس سونگون فصل گذشته گیتی پسند ستاره ها ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم

درگیری لفظی صلاح با کلوپ قبل از ورود صلاح به بازی که با میانجی گری نونیز به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها