Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، همه ستادهای انتخاباتی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی تدابیر لازم را پیش بینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۲۳ خرداد ماه) در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و همچنین روز دختر، اظهار کرد: به رغم همه مشکلات با تلاش مجموعه علوم پزشکی و مراکز بهداست و درمانی و کادر درمان توفیقات خوبی در مبارزه با کرونا داشتیم که انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی در این راستا کمک های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در پایانه‌ های درون شهری مشکل داریم و در آرامستان ها وضعیت خوبی وجود ندارد، افزود: جایگاه‌ های سوخت را باید بیشتر کنترل کرد.

 

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی بر روند میزان رعایت پروتکل ها در هتل ها کنترل بیشتری داشته باشد، از عملکرد موفق دستگاه‌ های استان در مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: علوم پزشکی در بسیاری از شاخص‌ ها از میانگین کشوری عملکرد بهتری داشته که باید از تلاش آنها قدردانی کنیم.

 

کلانتری با اشاره به اینکه هلال احمر ماموریت خود را به خوبی انجام داده و لازم است از تلاش های حوزه قضایی استانی نیز قدردانی شود، تاکید کرد:  آبشار یاسوج تا اطلاع ثانوی از چهارشنبه‌ ها تا عصر جمعه کنترل و مسدود شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: براساس قانون اصناف باید فعال باشند، اما با اصناف متخلف برخورد می‌شود.

 

وی یادآور شد: با توجه به اینکه نزدیک به انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری هستیم، پروتکل‌ ها باید رعایت شود تا با مشکلی روبرو نشویم.

 

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: در استان ما علاوه بر کرونا با مشکلاتی دیگری از جمله زلزله دنا، خشکسالی ها و آتش سوزی نیز رو به رو هستیم و با توجه به اینکه انتخابات سنگینی در پیش رو داریم باید الزاماتی در نظر گرفته شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه فاصله‌ ها را باید به خوبی رعایت کنیم، افزود: باید همچنان از ماسک استفاده کنیم و از یک سوم فضای مسقف برای برنامه ها آن هم به میزان حداکثر ۲ ساعت، استفاده شود.

 

وی گفت: انتظار می رود برنامه ها توسط  نامزدها بیشتر در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد کرونا اصناف انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، از عصر امروز بارش شدید باران شهرهای مختلف استان را فرا گرفته است و هم اکنون ادامه دارد.

این بارش شدید که همراه با رعد و برق و تند باد بود موجب جاری شدن آب در سطح معابر و اختلال در تردد شهروندان شد.

بارش شدید باران موجب قطع برق برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد شده است.

آب گرفتگی معابر و گردباد و رعد و برق هم اکنون برخی مناطق استان را در برگرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر