Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سودابه شهید ثالث رئیس بیمارستان امید گفت: اکنون بیش از سه هزار و ۶۰۰ بیمار مبتلا به سرطان در این مرکز تحت واکسیناسیون قرار گرفته اند.

او افزود: تزریق واکسن کرونا برای این بیماران از ۲۸ اسفند پارسال در بیمارستان امید مشهد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

تزریق واکسن کوو ایران برکت در مشهد آغاز شد

رئیس بیمارستان امید ادامه داد: دوز دوم واکسن کرونا برای بیماران سرطانی نیز از ۲۵ فروردین آغاز و تاکنون دوهزار و ۱۵۶ دز دوم به بیماران تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید ثالث بیان کرد: پذیرایی از بیماران و رصد و کنترل آنان پس از تزریق واکسن به لحاظ عوارض تابعه از خدمات ارائه شده به بیماران سرطانی که واکسن دریافت کرده اند، بوده است.

بیمارستان امید مشهد با دارا بودن ۱۰۰ تخت بستری اکنون یکی از مراکز تخصصی درمان سرطان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا مقابله با کرونا بیماران خاص بیمارستان امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان