Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سینما وبینار‌های تخصصی با موضوع «حقوق و رسانه» برای کارشناسان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌کند. نشست پنجم این وبینار با موضوع الزامات حقوقی رسانه‌ها در انتخابات با محوریت آسیب شناسی قوانین و مقررات ناظر بر تبلیغات انتخاباتی، هنجار‌های حقوقی ناظر بر وعده‌های انتخاباتی و حقوق و تکالیف شبکه‌های اجتماعی در تقویت مشارکت عمومی یکشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۱۵ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست خیرالله پروین، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، امین الله زمانی، عضو هيئت علمی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری و سید احمد حبیب نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دبیرعلمی وبینار حضور داشتند و نظر‌های خود را درباره موضوع وبینار مطرح کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری حقوق و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای وحدت اصولگرایی در خصوص نامزدهای مورد حمایت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توضیح مهمی ارائه کرد.

احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

گفتنی است که فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وبسایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

کد خبر 6094967

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم