Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@00:23:42 GMT

زمان پرداخت حقوق بازنشستگان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۹۰۴

زمان پرداخت حقوق بازنشستگان اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز از سازمان تامین اجتماعی، پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در این ماه از ۲۰ خرداد آغاز شده و تا سی و یکم خرداد بر اساس حروف الفبا (مطابق با جدول ذیل) واریز می شود.

نام حرف تاریخ پرداخت آ.ا ۱۴۰۰/۳/۲۰ حرف ب تا ش شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۰/۳/۲۱ حرف ص تا ی شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۰/۳/۲۲ ب ۱۴۰۰/۳/۲۳ پ، ت،ث ۱۴۰۰/۳/۲۴ چ،ج،ژ،ص ۱۴۰۰/۳/۲۵ ض،ز،ف ۱۴۰۰/۳/۲۶ ح، همکاران بازنشسته ۱۴۰۰/۳/۲۷ ق،ر،س ۱۴۰۰/۳/۲۸ بانک های ملی، ملت، تجارت، پست بانک، سپه، کشاورزی، صادرات ۱۴۰۰/۳/۲۹ ط،ظ،خ ۱۴۰۰/۳/۲۹ گ،ل،و،ه،غ،ی،ذ،ک ۱۴۰۰/۳/۳۰ د،ش، ع،ن،م و بنیاد شهید ۱۴۰۰/۳/۳۱

براساس بخشنامه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ از ابتدای سال جاری تمامی مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان مشمول قانون تامین‌اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۹ برقرار شده، به ترتیب برای دریافت‌کنندگان تا حداقل مستمری، به میزان ۳۹ درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان ۲۶ درصد به‌ علاوه مبلغ ثابت  ۲۴۸ هزار و ۳۵۵ تومان افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبات شورای عالی کار، حداقل میزان مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی‌ کلی و بازماندگان ماهیانه مبلغ ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۴۹۵ تومان تعیین می‌شود.

مجموع آیتم‌های مبلغ مستمری سال ۱۳۹۹، مبلغ متناسب‌سازی، ضریب ترغیب و تفاوت تطبیق ناشی از اجرای متناسب سازی مرحله اول حقوق مستمری‌بگیران، مبنای اعمال افزایش مستمری ماده ۹۶ قانون در سال جاری خواهد بود.

به موجب ضوابط قانونی و مفاد بودجه سنواتی سازمان تأمین اجتماعی کمک‌های جنبی تحت عنوان حق سنوات، عائله مندی، اولاد و همسر متکفل فرزند و همچنین کمک هزینه مسکن و کمک هزینه تأمین معیشت به مستمری بگیران این سازمان پرداخت می‌شود.

حق سنوات مازاد بر ۲۰ سال سابقه پرداخت حق‌ بیمه، در سال ۱۴۰۰ به میزان ۵۰۰ تومان به ازای هر سال سابقه مازاد بر ۲۰ سال افزایش می‌یابد. همچنین به موجب بخشنامه ابلاغ شده به واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی کمک‌ هزینه ماهانه عائله‌مندی مبلغ ۸۸ هزار و ۵۱ تومان، کمک‌هزینه ماهانه اولاد ۱۷ هزار و ۷۸۲ تومان و کمک‌ هزینه ماهانه همسر متکفل فرزند ۴۴ هزار و ۲۵ تومان تعیین شده است.

در این بخشنامه میزان کمک‌هزینه مسکن مبلغ ۷۰ هزار تومان و کمک‌ به تامین معیشت مستمری‌بگیران مبلغ ۱۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099226 برچسب‌ها حقوق بازنشستگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان حقوق بازنشستگان مستمری بگیران کمک هزینه ۱۴۰۰ ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی با انتشار ویدیویی نوشت: در تحلیلی گفتم؛ با درآمد ۳۵ میلیارد دلاری نفت، ثبت تورم ۵۰-۴۸ درصدی در سال ۱۴۰۲ قابل قبول نمی‌باشد و دولت نمی‌تواند ژست مبارزه با تورم بگیرد!

بلافاصله دستور تخریب صادر شد که زمان شما چنین بود و چنان…

میدانید دلیل اصلی عدم توفیق دولت سیزدهم در تحقق وعده کنترل تورم و نرخ ارز چیست؟

یک علت مهم این است که طی دو سال و نیم گذشته، این دولت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پول چاپ کرده است، یعنی پایه پولی در ۳۰ماه، ۱۱۵ درصد افزایش داشته است!

درحالیکه از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰، جمع این رقم، ۵۱۹ همت بوده است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟