Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره شائبات مطرح شده نسبت به پرونده این باشگاه با یک شرکت بلیت فروشی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،باشگاه پرسپولیس درباره شائبات مطرح شده مبنی بر پرونده یک شرکت فروش بلیت بازی های این تیم اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

طی روزهای گذشته شایعاتی در مورد دردسر بزرگ معاونت حقوقی باشگاه در خصوص پرونده یک شرکت فعال حوزه فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس منتشر شده که در نوع خود عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طور به نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌های خبری در برخی موارد حقوقی بی‌‎اساس است؛ زیرا پرونده مورد اشاره با اتفاق یا خبر جدیدی همراه نبوده و مشخص نیست چرا به یکباره چنین موضوعی به دغدغه برخی رسانه‌ها تبدیل شد.

رای شکایت کیفری به سود باشگاه بود و استیناف‌خواهی این رای نیز برای بار دوم به سود باشگاه اعلام شد. آخرین جلسه مربوط به این پرونده در تیرماه سال گذشته برگزار شد که رای آن هنوز اعلام نشده است. 

پس از آن تا امروز، غیر از یک اظهارنامه در مورد بازپس‌گیری پول، اتفاق جدیدی رخ نداده و از این رو، مشخص نیست چرا برخی رسانه‌ها به این پرونده ورود کرده‌اند و در پی انتشار اخبار نگران‌کننده در مورد آن هستند.

معاونت حقوقی با قوت پیگیر پرونده‌هاست و از طرفی، پرونده کیفری به نفع باشگاه است. بر همین اساس مجدداً تاکید می‌شود که اخبار صحیح پرسپولیس را فقط از رسانه رسمی باشگاه پیگیری کنید.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یک شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز