Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز در محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی انجام شد و تیم های حاضر، حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها لیگ برتر فوتبال کشورمان در تعطیلات خود به سر می‌برد و علاقه مندان به به این پدیده جذاب، با استرس خاصی نتایج تیم ملی فوتبال ایران برای راهیابی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان حواس‌ها به سمت مسابقات یورو ۲۰۲۰ که در اروپا برگزار می‌شود هم هست، اما امروز مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران، ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه مراسم قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی را در همین محل انجام می‌دهند تا تیم‌ها، حریفان خود را بشناسند.

در این مرحله تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، خیبر خرم آباد، ملوان، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان هشت تیمی هستند که جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را دریافت کرده‌اند.

ملوان و خیبر خرم آباد دو تیم لیگ یکی حاضر در این مرحله هستند. خیبری‌ها اولین بار است که شانس حضور در این مرحله را به دست آورده‌اند. قوهای سپید انزلیچی‌هم که همیشه به عنوان گربه سیاه تیم‌های بزرگ در جام حذفی شناخته می‌شوند، این بار با مازیار زارع کاپیتان سابق خودشان به عنوان سرمربی، پا به این رقابت‌ها گذاشته‌اند.

از بین تیم‌هایی که به این مرحله راه یافته‌اند، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ملوان عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند. فینال فصل گذشته را هم استقلال تهران و تراکتور تبریز برگزار کردند و پرشورها قهرمان شدند. آنها امسال به آلومینیوم منصوریان در مرحله قبل باختند و کنار رفتند.

حالا طبق قرعه کشی انجام شده، در مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی دیدارهای زیر انجام می‌شود:

ملوان خیبر خرم آباد

استقلال- پرسپولیس

فولاد خوزستان- سپاهان

گل‌گهر سیرجان - آلومینیوم اراک

کد خبر 500271

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران قرعه کشی ایران فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فوتبال استقلال سپاهان پرسپولیس اصفهان تهران تیم فوتبال ملوان لیگ یک شمال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرحله ۱ ۴ نهایی جام حذفی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند

درچارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان پیکان که این دیدار در پایان وقت قانونی و اضافه به تساوی یک بر یک تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت مسی‌ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان تحت هدایت رضا عنایتی را شکست  دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

جلال الدین علی محمدی بازیکن مسی‌ها در دقیقه ۳۲ با شوتی زمینی موفق شد دروازه پیکان را باز کند تا مسی‌ها در نیمه اول با پیروزی به رختکن بروند، اما در در دقیقه ۴۸ ابولفضل زمانی موفق شد با گشودن دروازه حامد لک کار را به تساوی بکشاند.

مرحم نویدکیا از بهمن سال گذشته هدایت مسی ها را برعهده گرفت و تاکنون با این تیم موفق شده است نتایج قابل قبولی کسب کند تا ضعیف مسی ها در نیم فصل اول لیگ برتر به دست فراموشی سپرده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس