Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد علوی می گوید عراق تیمی بسیار فیزیکی و شبیه به فوتبال ایران است

سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره رویارویی این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سید محمد علوی بعد از قرعه‌ کشی جام حذفی و دیدار فولاد و سپاهان گفت:

سپاهان تیم خوبی است، ما 2 بار با تیم سپاهان بازی می‌کنیم، یکبار در لیگ  و یکبار هم در جام حذفی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمام توان خودمان را می‌گذاریم که بتوانیم از سد سپاهان بگذریم.

علوی در خصوص آخرین وضعیت فولاد گفت:

متاسفانه تیم ما خسته بود چون از لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم. پنجره نقل و انتقالات باشگاه ما بسته است، تا آمدیم به بازیکنان انرژی بدهیم پنجره بسته شد و همین موضوع کل تیم ما را خسته کرد.در مجموع در ادامه راه کارمان را به خوبی انجام بدهیم.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران در خصوص اینکه پیش از بازی با بحرین اعلام کرد همسر وی برایش کری خوانده و آیا بعد از برد تیم ملی او برای همسرش کری خوانده یا خیر عنوان کرد:

خدا را شکر که این بازی را بردیم ولی بازی قبل را باختم و سور دادم! الان هم پیراهن مشکی به تن دارم ولی خدا را شکر که بازی را بردیم و همسرم هم خیلی خوشحال بود. تیم ملی ما نشان داد لیاقتش را دارد که بتواند بهترین تیم آسیا باشد.

علوی تاکید کرد:

تیم عراق تیمی بسیار فیزیکی و شبیه به فوتبال ایران است اما تیم ما از نظر مهره بسیار سرتر است. بازیکنانی که در اروپا و کشورهای عربی بازی می‌کنند باید نشان بدهند که سطح فوتبال ایران خیلی بالاتر از کشورهای حوزه خلیج فارس است.

سرپرست تیم فولاد در خصوص اینکه هواداران به تیم شان فشار وارد کرده و با یک باخت اعتراض می‌کنند گفت:

سال گذشته هم همین اتفاقات رخ داد. من از هواداران تیممان و فولادی‌های اصیل خواهش می‌کنم صبر داشته باشند. صبر آنها باعث شد سال قبل ما سهمیه بگیریم. الان هم خوهشم از هواداران این است، فولاد تیمی جنگنده است و ما هم سعی می‌کنیم پله پله و آرام آرام چه از طریق لیگ و چه از طریق جام حذفی نتایج خوبی گرفته و به آسیا صعود کنیم.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سید محمد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، در آستانه بازی رفت با رم در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد. این مربی اسپانیایی کمی پس از فرود هواپیمای تیمش در رم به سالن کنفرانس خبری رفت تا در مورد بازی حساس فردا صحبت کند.

ژابی آلونسو گفت:"ما می‌دانیم با چه تیمی بازی می‌کنیم. رم با یک مربی جدید کیفیت فوق العاده‌ای دارد، آن‌ها کمی سبک خود را تغییر داده‌اند اما ما برای یک نیمه نهایی دشوار آماده‌‌ایم. آن‌ها در دوره‌های قبل مسابقات نشان دادند که بسیار خوب هستند، سطح بالایی دارند و امسال سفری عالی در اروپا داشته‌اند."

هدف رسیدن به فینال؟

برای اینکه بتوانیم دوباره اینجا باشیم از ابتدای رقابت‌های می‌خواستیم از فصل گذشته درس بگیریم، سال گذشته نرفتن به فینال دردناک بود و این درد را تا حدی نگه داشتیم که آن را به قدرت تبدیل کنیم.

تغییرات رم؟

رم خیلی تغییر کرده، آن‌ها سبک بازی خود را تغییر داده‌اند، فردا ما واقعا انتظار یک بازی فشرده را خواهیم داشت. ما فهمیدیم که سال گذشته یک فرصت منحصر به فرد داشتیم، پیشرفت تیم عالی بود. ما آماده بودیم که رم را شکست دهیم تا به فینال برسیم. تشنه این جام هستیم، فقط می‌توانیم از سال گذشته درس بگیریم، ببینیم چطور پیش می‌رود. فردا چالش بزرگی داریم اما هیچ ربطی به سال گذشته ندارد.

دیگر خبرها

  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند