Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه تبریز در اطلاعیه‌ای اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جزئیات مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه تبریز در اطلاعیه‌ای اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری.D.Ph پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحل‌های خواهد بود که اجرای این مراحل مطابق با شیوه‌نامه سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد گرفت.


مرحله اول مربوط به آزمون متمرکز بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گیرد و مرحله دوم آن شامل مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان است که توسط دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو صورت می‌گیرد.


در راستای اجرای مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه تبریز به اطلاع داوطلبان می‌رساند.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرحله اول آزمون متمرکزکه برای آن‌ها کارنامه مرحله اول آزمون متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت دارا بودن حدنصاب مرحله اول آزمون متمرکز مطابق کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی میتوانند از تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کد رشته محل با مراجعه به وبگاه دانشگاه تبریز به نشانی ir.ac.tabrizu.www نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و آپلود مدارک اقدام کنند.


برنامه زمانی آزمون مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش از دو بخش آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی تشکیل شده است.


عدم حضور به صورت الکترونیکی در هر کدام از مراحل ارزیابی شفاهی و مصاحبه تخصصی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.


متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به فایل pdf مراجعه کنند.

 

مرحله دوم مصاحبه آزمون نیمه متمرکز 1400

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز وزارت علوم سازمان و سنجش مرحله دوم مصاحبه ازمون نیمه متمرکز 1400 آزمون نیمه متمرکز پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز آزمون متمرکز مرحله اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در کنکور سراسری صفر است 

به گزارش آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ماموریت های خود علاوه بر تصویب اسناد بالادستی باید نظارت ارزیابی دقیق هم از مصوبات داشته باشد.

وی افزود: سازمان سنجش در دو سال اخیر رشد دقیقی پیدا کرده است. بازدیدی که از سازمان سنجش و آزمون داشتیم با قاطعیت می گوییم که تقلب در کنکور صفر است. هیچ کسی نمی تواند سوالات را لو دهد یا سواستفاده کند.

خسروپناه یادآور شد: به جرات می توان ادعا کرد که عدالت آموزشی در آزمون های سراسری رعایت می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است