Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیتیزن ها در صورت جدایی هر یک از مدافعان خود، برای جذب مدافعی دیگر اقدام خواهند کرد.

برخی از بازیکنان منچسترسیتی از شرایط خود در این تیم راضی نیستند و یکی از این بازیکنان، آیمریک لاپورته، مدافع 27 ساله و اسپانیایی این تیم است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Sam Lee از اتلتیک، آیمریک لاپورته احساس می کند که جایگاه خود را در ترکیب اصلی منچسترسیتی از دست داده است و از بازگشت به لالیگا استقبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت فروش لاپورته، سیتیزن ها از مبلغ انتقال او برای جذب مدافع دیگری استفاده خواهند کرد. پائو تورس، مدافع اسپانیایی باشگاه ویارئال گزینه اصلی سران منچسترسیتی در صورت جدایی لاپورته است اما سیتیزن ها برای جذب تورس باید مبلغ 65 میلیون یورو را به ویارئال پرداخت کنند.

طی هفته های اخیر، شایعات زیادی پیرامون جدایی ناتان آکه از منچسترسیتی پس از یک سال حضور در این باشگاه منتشر شده بود اما این مدافع هلندی نسبت به فصل آینده امیدوار است و در تابستان آتی از این تیم جدا نخواهد شد. همچنین سیتیزن ها به دنبال جایگزینی برای بنجامین مندی خواهند بود اما قصد ندارند مبلغ زیادی را برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود هزینه کنند.

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیتیزن ها برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

کد خبر 6089332 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب