Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به‌گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از روابط‌عمومی موزه ملی ایران، این تفاهم‌نامه همکاری میان جبرئیل نوکنده رئیس‌کل موزه ملی ایران و سعدالله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با حضور محمدرضا کارگر مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی به امضا رسید.

انجام پروژه‌های پژوهشی مشترک به ویژه در حوزه باستان‌شناسی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشارات مشترک، برگزاری نشست‌ها و دوره‌های علمی، حمایت مشترک از پایان‌نامه‌ها با همکاری طرفین تفاهم از جمله مفاد مندرج در این تفاهم‌نامه بوده که به مدت پنج سال منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این تفاهم‌نامه مسئولان دانشگاه شهید بهشتی از جمله حجت رسولی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، بابک شکری معاون پژوهشی و فناوری، احمد خاتمی رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، حمیدرضا ولی پور معاون آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، نگین میری مدیر گروه باستان‌شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و نیلوفر رضوی رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه حضور داشتند و قبل از امضای تفاهم‌نامه از موزه ایران باستان و موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی با رعایت شیوه‌نامه پیشگیری از بیماری کرونا بازدید کردند.

در این بازدید محمدرضا کارگر مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی، جبرئیل نوکنده رئیس‌کل موزه ملی ایران، فریدون بیگلری معاون فرهنگی، امید کمالوند معاون اجرایی، فیروزه سپیدنامه رئیس موزه ایران باستان، کرم میرزایی رئیس موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی ایران، سونیا شیدرنگ پژوهشگر در حوزه پارینه سنگی، یوسف حسن‌زاده رئیس گروه پژوهش موزه ملی ایران، مسئولان دانشگاه شهید بهشتی را همراهی کردند.

کد خبر 5233886 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه ملی ایران دانشگاه شهید بهشتی تفاهم نامه انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش روز دختر ویروس کرونا سازمان محیط زیست هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وضعیت معابر کیفیت هوای تهران توسعه گردشگری صنایع دستی کمیته امداد امام خمینی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه شهید بهشتی موزه ملی ایران باستان شناسی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر شهید بهشتی ـ چابهار

بندر شهید بهشتی به عنوان دومین بندر مهم چابهار در سال ۶۱ با توجه به شرایط خاص حاکم بر خلیج فارس (جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران) و با تاکید دولت بر لزوم داشتن بندر در خارج از تنگه هرمز و خلیج فارس شروع به احداث کرد. این بندر در زمان جنگ تحمیلی به دلیل واقع شدن در کرانه دریای عمان و دوری از مرکز بحران نقش مهمی در صادرات ایفا نموده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079982 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز