Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@10:49:34 GMT

افزایش چند درجه‌ای دما در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۳۳۵

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا فردا تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت و در روز سه‌شنبه روند افزایش دو تا سه درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود. ناطقان: محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: تا اواخر وقت فردا وزش بادها به ویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط تا شدید خواهد بود و در بعدازظهرها برخاستن گردوخاک محلی برای ساعاتی دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در روز سه‌شنبه از شدت بادها کاسته می‌شود و مجددا از روز چهارشنبه وزش بادها متوسط تا شدید خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: تا فردا تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت و در روز سه‌شنبه روند افزایش دو تا سه درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۴۷/۱ و ایذه با ۲۰/۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند. منبع: فارس برچسب ها: افزایش دما ، خوزستان ، تغییرات دما

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش دما خوزستان تغییرات دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: برای امروز جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز سه شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

راستی بیان داشت: مجددا روز سه شنبه بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود و بیشینه سرعت در شمال غرب و جنوب شرق است که کاهش کیفیت هوا و غلظت غبار دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • ورود سامانه جدید بارندگی به خراسان جنوبی
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد