Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتاد و پنجمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست صالحی امیری و حضور اعضا در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست روند آماده‌سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو مورد بررسی قرار گرفت سپس کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک گزارشی از عملکرد کمیته و وضعیت موجود به اعضای هیئت اجرایی ارائه کرد و پس از آن عبدی افتخاری رییس کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی در ارتباط با نحوه اهدا مدال المپین‌ها به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک گزارشی ارائه و مقرر شد تا از المپین‌هایی که مدال‌های خود را به موزه ورزش اهدا می‌کنند به نحوه شایسته‌ای تقدیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی نیز بعنوان میهمان نشست امروز هیات اجرایی به ارائه مطالبی در خصوص کار‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام فدراسیون پرداخت و پیشنهاد تشکیل کمیسیون ورزش بدون مرز را نیز عنوان کرد که مقرر شد تا در این زمینه کار کارشناسی و بررسی بیشتری صورت پذیرد.

در خاتمه از سوی خانم مهرانی گزارش عمکرد چهار ساله کمیسیون سولیداریتی ارائه که مورد توجه اعضا قرار گرفت و برنامه چهار ساله راهبردی آن مورد تایید. بیشتر بخوانید: طباطبایی: سه روز پیش از افتتاحیه المپیک با آرژانتین دیدار داریم/ اردوی ژاپن برای تطابق با شرایط آب و هوایی است

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کیکاوس سعیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کیکاوس سعیدی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها