Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@22:47:51 GMT

شور و اشتیاق رضوی و فاطمی در گذر چهارباغ اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۳۸۸

شور و اشتیاق رضوی و فاطمی در گذر چهارباغ اصفهان

در نخستین روز از دهه کرامت و همزمان با بعدازظهر میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، غرفه های تخصصی خادمیاران رضوی با برنامه های متنوع به استقبال دهه کرامت رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، خادمیاران و یاوران رضوی در اولین روز دهه کرامت با برنامه های متنوع، فضای گذر چهارباغ را معطر به عطر رضوی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمیاران‌ رضوی در هر کدام از غرفه های بر پا شده با برگزاری برنامه های جذاب و اهدای هدایا به کودکان، دختران و مردم حال و هوای دلنشینی را به وجود آوردند.


دبیر و معاون کانون های خدمت رضوی در جمع مردم و خادمیاران‌ حضور پیدا و از غرفه های تخصصی بازدید کردند.


اجرای برنامه نقاره زنی خادمیاران‌ رضوی فضای خیابان چهار باغ را معطر به شمیم رضوی و تماشاگران را حال و هوای امام رضایی بخشید.

هر کدام از غرفه های تخصصی با تدارک برنامه های ویژه به مردم خدمت رسانی کردند.


غرفه ایثار و شهادت با اهدای هدایا به دختران شهید و مسابقه دلنوشته برای امام رضا(ع) و سردار سلیمانی فعالیت خود را آغاز کرد.

غرفه تخصصی فرهنگی و هنری، قرآن و عترت و بانوان نیز به دختران کوچک تا بزرگ هدایایی تقدیم کردند.


غرفه تخصصی کتاب و کتابخوانی نیز که با کتابهای "مقر کتاب" تزیین شده بود جزوه های "بصیرت انتخابات" را به صورت وقف گردشی برای شرکت حداکثری در انتخابات در بین مردم پخش می کرد.


غرفه تخصصی سلامت نیز با دادن خدمات پزشکی به مردم، معاینه دندانپزشکی و معرفی افراد به دانشکده دندانپزشکی با تعرفه های کمتر، فعالیت های اولین روز خود را آغاز کرد.


همچنین هر کدام از غرفه های مشاوره حقوقی و مشاوره و مددکاری نیز در زمینه تخصصی به ارائه خدمات مشاوره ای پرداختند.


گفتنی است از اهداف فعالیت های خادمیاران‌ در این دهه آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با فعالیت خادمیاران رضوی در سطح استان و جذب حداکثری یاوران رضوی می باشد.
 

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: خادمیاران رضوی چهارباغ اصفهان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت

معاون تربیت و آموزش فراجا گفت: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه‌ها بر اساس آن شکل می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آئین تجلیل از استادان مدرسان و گروه‌های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور و دیگر فرماندهان برگزار شد.

سردار محمد حسین حمیدی معاون تربیت و اموزش فراجا در این مراسم گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرمود معلم مهمان امروز و است و سازنده فردای کشور، اگر بتوانید انسانی مؤمن و درست کار تربیت کنید؛ این بالاترین نعمت است.

وی با اشاره اقدامات تحولی برای پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت گفت: بازنگری در سرفصل‌ها و برنامه‌های عملیاتی رده‌ها با رویکرد مهارت محوری و عملیاتی، تبدیل دوره‌های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره‌های تخصصی مبتنی بر شغل و واکاوی و تحلیل عملیات‌های انتظامی با استفاده از خبرگان در مراکز اجرایی آموزش که در مسیر اجرا هستند.

حمیدی افزود: برنامه ریزی تحولی در فرآیند و محتوای دوره عالی با هدف تربیت سرمایه‌های راهبردی از جمله اقداماتی است که مستقیم با گرو‌های حامی این حوزه را هم بازنگری کنیم.

وی افزود: ارکان ترتبیت در اموزش فراجا به این شکل است که مربی همه کارکنان هستند، و در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌کنیم که در راستای بازنگری و به روز شدن آن‌ها اقداماتی صورت گرفته است.

حمیدی با اشاره به آمار گروه‌های علمی گفت: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشگاه امام حسن مجتبی، ۱۵ دانشگاه جامع و ۸ دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: همچنین ۲۷۷ هیات علمی ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی ۳۷۳۵ نفر ۷ هزار و۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

حمیدی گفت: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه‌ها بر اساس آن شکل می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت
  • پایانه صادراتی قوی برای زنجیره ارزش کشاورزی مازندران نداریم
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ