Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:07:42 GMT

جهش ایران در گرو جهش استان اصفهان است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۴۸۷

جهش ایران در گرو جهش استان اصفهان است

ایسنا/اصفهان یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: اگر از جهش ایران صحبت می کنیم این جهش بدون جهش روستاها و شهرها ممکن نیست و هر روستا باید یک سلول جهش باشد و جهش ایران مشروط به جهش و پیشرفت استان اصفهان است.

سعید جلیلی، عصر امروز (یکشنبه_ ۲۳ خرداد) در برنامه تلویزیونی که از شبکه استانی اصفهان پخش شد، اظهار کرد: استان اصفهان، استان حماسه و سخت‌ کوشی و قناعت است و این یک فضیلت بزرگ برای این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان اصفهان همیشه نگاه به قله داشته است و نه تنها در دهه ۶۰ بلکه در دهه ۹۰ حججی ها را به کشور معرفی کرده است.

وی افزود: تک تک خیابان های استان اصفهان بوی شهادت می دهد. این مردم با این سابقه درخشان می توانند حماسه های دیگر را نیز در عرصه های مختلف بیافرینند. استان اصفهان دیار عالمان بزرگی همچون علامه مجلسی، سید باقر درچه‌ای و شیخ بهایی است.

به گزارش ایسنا، این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: مردم این شهر در عرصه های مختلف پیشگام بوده‌اند و رشد ۷ برابری صادرات نسبت به سال های قبل نشان از حضور این مردم در عرصه صنعت و جهاد علمی است.

جلیلی تصریح کرد: در آستانه یک انتخاب مهم قرار داریم در حالی که دو راه در پیش روی ماست؛ یک را این است که به روزمرگی های خود ادامه دهیم و راه دوم این است که در چهار سال آینده به پیشرفت های بزرگ نائل شویم.

این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: با مردم ۳۱ استان صحبت کرده ایم و چند بار به استان اصفهان آمده ام و نشست های مختلفی با شرکت های دانش بنیان و نخبگان این شهر داشتم و به این جمع بندی رسیدیم که کشور در چهار سال آینده می تواند جهش پیدا کند.

وی افزود: مردم اصفهان در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که در عرصه های مختلف اقتصادی کشاورزی و صنعت پیشگام بوده اند و اگر صحبت از دولت سایه می کنیم در واقع این دولت یک گفتمان است که مردم در آن نقش ویژه دارند و به  کار دولت نظارت می کنند به طوری که اگر ظرفیتی مغفول ماند این ملت هستند که آن ظرفیت را به دولت نشان می دهند. 

جلیلی ادامه داد: کارهای بزرگ با نمایش امکان پذیر نیست، بلکه نیاز به اراده، عزمی آهنین و کار جهادی دارد، مردم اصفهان باید چنین مردانی را انتخاب کنند. در اصفهان هنوز افرادی مانند شهید همت و شهید خرازی وجود دارند.

این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: اگر صحبت از جهش می کنیم این جهش کمک همه مردم را می طلبد. اگر از جهش ایران صحبت می کنیم این جهش بدون جهش روستاها و شهرها ممکن نیست و هر روستا باید یک سلول جهش باشد و جهش ایران مشروط به جهش و پیشرفت استان اصفهان است.

وی اظهار کرد: اگر می گوییم استان اصفهان یک ویترین توانمندی‌های ملت ایران است در عمل باید این ظرفیت ها را به منصه ظهور برسانیم. این استان نباید محلی برای خام فروشی باشد و در بررسی هایی که کرده ایم صنایع بزرگ اصفهان جای پیشرفت بیشتر را نیز دارند.

جلیلی خاطرنشان کرد: استان اصفهان رتبه اول در تولید پیاز و رتبه سوم را در تولید عسل دارد که این موفقیت ها با وجود کمبود آب ستودنی است. همان طور که اشاره شد چهار سال آینده می تواند سال های پرافتخار باشد و این مهم زمانی رخ می دهد که مردان بی ادعا سر کار بیایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جهش تولید انتخابات ۱۴۰۰ سعيد جليلي نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت استان اصفهان جهش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ورود سگ‌ها به فضای سبز شهری گفت: مردم ما پایبند به آئین اسلام و تشیع هستند، این مواردی باید در فضای عمومی و پارک‌ها رعایت شود و اگر آئین نامه‌ای در این زمینه وجود دارد اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نطق میان دستور دستور صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بر اساس قانون شوراها اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند، اظهار کرد: شهردار موظف به پاسخ گویی در مورد انتصابات و عملکرد منصوبین است.

وی با بیان اینکه رصد مدیران چند دلیل دارد، افزود: ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر و جذب بهتر برای خدمت به مردم، تقویت ارتباط میان مردم و مدیران شهرداری و پاسخگو کردن مدیران از جمله این دلایل است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره کارخانه قند نقش جهان اظهار کرد: همکاران ما در کمیسیون پایش بررسی‌هایی در این خصوص داشتند. این کارخانه ظرفیت درآمدسازی دارد و یکی از مهمترین سهام داران آن شهرداری اصفهان است؛ درخواست داریم گزارشی برای تنویر افکار عمومی در خصوص فعالیت‌های این کارخانه ارائه شود.

وی با اشاره به نیازها و دغدغه‌های منطقه ۹ و ۲ شهرداری اصفهان گفت: هر یک از محلات این بخش تاریخی، مؤثر، انقلابی و شهیدپرور هستند که نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و انجام فعالیت‌های عمرانی است.

مهروی پور با بیان اینکه این بخش حدود ۱۰۰۰ هکتار وسعت دارد و از این میزان ۱۷۰ هکتار بافت فرسوده است، افزود: کوهانستان ۱۷ هکتار و سودان ۱۲ هکتار بافت فرسوده دارد که خدمات ایمنی در این محلات را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: در راستای احیای بافت فرسوده باید تلاش شود تا شاهد یک اتفاق بزرگ در ماه‌های پایانی دوره کنونی دولت و مدیریت شهری باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اختلاف حریم بین اصفهان و خمینی شهر کلان معضل منطقه ۹ شهر است، افزود: فضای سبز این منطقه که به عنوان ریه اصفهان شناخته می‌شد امروز دچار مشکل است که لازم به نظر می‌رسد شهرداری باید نسبت به این امر رسیدگی کند.

وی افزود: خط بی‌آرتی در این منطقه حدفاصل جهاد تا خیابان شهید حجازی چند سالی است در دستور کار بوده، اما انجام نشده است، مردم نیازمند خدمات مؤثر در حوزه حمل‌ونقل هستند و مسئولان باید نیازهای این حوزه را برطرف کنند.

مهروی‌پور با بیان اینکه در منطقه ۲ شهرداری اصفهان نیز دچار عقب‌ماندگی در پیشرفت‌های شهری هستیم، گفت: مدیران مناطق باید در شورا حضور پیدا کنند و گزارش عملکرد بدهند تا معضلات آن‌ها شناسایی و پیگیری شود.

بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب مسئله غزه نباید از مسئله اول جهان اسلام خارج شود

وی با اشاره به ظرفیت‌های مستعد برای موفقیت‌های ورزشی در سطح مناطق بیان کرد: سرانه‌های ورزشی و خدمات فرهنگی در منطقه ۲ باید تقویت شود تا استعدادها شناسایی و پرورش پیدا کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به همکاری‌های آموزش و پرورش و مدیریت شهری گفت: رویداد عصر ورزش که سال گذشته اجرا شد، سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری با قدرت بیشتری دنبال شود، همچنین رویداد کلاس شهر مورد توجه قرار گیرد تا در محلات و مناطق مختلف شاهد این رویداد باشیم.

وی با اشاره به مساعدت‌های مالی و پروژه‌های مشارکت محور گفت: پرداخت‌های این حوزه حتی از اردیبهشت ۱۴۰۲ تا کنون صورت نگرفته است که باید مدیریت شهری به این امر توجه کند.

مهروی‌پور با اشاره به ورود سگ‌ها به فضای سبز شهری بیان کرد: مردم ما پایبند به آئین اسلام و تشیع هستند، این مواردی باید در فضای عمومی و پارک‌ها رعایت شود و اگر آئین نامه‌ای در این زمینه وجود دارد اجرایی شود.

وی با اشاره به مسئله غزه بیان کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب مسئله غزه نباید از مسئله اول جهان اسلام خارج شود. امروز دانشجویان جهان در حال قیام علیه صهیونیست‌ها هستند و از مدیریت شهری اصفهان نیز می‌خواهیم به صورت مصداقی و رویدادی به این موضوع بپردازد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به همایش تجلیل مردم از طرح نور گفت: از سردار رادان و نیروی انتظامی و مردم بابت انجام اقدامات انقلابی تشکر می‌کنیم.

کد خبر 750763

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان