Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.
به گزارش آریا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد. قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 15:30 با حضور افشین پیروانی و نصرالله عبداللهی برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:
گل گهر - آلومینیوم اراک
ملوان - خیبر خرم آباد
فولاد - سپاهان
پرسپولیس - استقلال
طبق قرعه کشی جام حذفی، پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل هم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در حالی برگزار شد که طبق آن پرسپولیس و استقلال باید در مرحله یک چهارم نهایی رودرروی هم قرار بگیرند. در دیگر بازی، سپاهان به مصاف فولاد خواهد رفت و دو تیم لیگ برتری گل گهر و آلومینیوم اراک نیز دیگر بازی بعدی را برگزار خواهند کرد. این در حالی است که خیبر خرم آباد و ملوان هم آخرین بازی را به انجام خواهند رساند.
پرسپولیس و استقلال که یک ماه قبل در لیگ برتر به مصاف هم رفتند، حالا در شرایطی مقابل هم قرار خواهند گرفت که سال گذشته نیز در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که استقلال در ضربات پنالتی حریف را شکست داد و به فینال صعود کرد. تاکنون دربی چهار بار در جام حذفی برگزار شده که در جریان بازی هر دو تیم یک بار به پیروزی رسیدند.
بازی خیبر خرم آباد و ملوان نیز به شکلی جالب برگزار خواهد شد. در سال 1365 زمانی که خیبر اولین سال تاسیسش را پشت سر می‌گذاشت، توانست به فینال جام حذفی صعود کند و از آن طرف نیز ملوان تا مرحله نهایی بالا آمد که بازی فینال با پیروزی ملوان به پایان رسید. فولاد و سپاهان دو نماینده خوزستان و اصفهان، تقابل ملی پوشان سال 2006 را خواهند داشت. محرم نویدکیا که شانس قهرمانی در لیگ برتر را برای سپاهان ایجاد کرده، در حالی به مصاف فولاد خواهد رفت که جواد نکونام پس از نتایج نامطلوب در لیگ برتر، جام حذفی را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.
تقابل آلومینیوم اراک و گل گهر که به میزبانی سیرجانی ها به انجام می‌رسد، دوئل سرمربیان دو تیم خواهد بود. امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان که روزگاری در استقلال استاد و شاگرد بودند، در حالی پای به این میدان می‌گذارند که هر دو گزینه نیمکت استقلال بوده و همچنین سرمربی این تیم شدند و حالا شاید موفقیت در این بازی و جام حذفی، روی آینده کاری شان تاثیر بگذارد.
مدافع عنوان قهرمانی تراکتور، مرحله قبلی به دست آلومینیوم اراک حذف شد و در جام حذفی حضور ندارد. پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها استقلال است که 7 بار قهرمان شده و پرسپولیس با 6 قهرمانی در تعقیب آبی پوشان است. نکته جالب اینکه ملوان قهرمان دوره اول این مسابقات پس از سالها غیبت در مراحل نهایی دوباره به جمع هشت تیم رسیده است. علاوه بر ملوان بندرانزلی تیم، خیبر خرم آباد نیز از لیگ برتر در این قرعه کشی حضور دارد. نمایندگان تیم ها پیش از مراسم قرعه کشی برخورد صمیمانه ای باهم داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قرعه کشی جام حذفی استقلال پرسپولیس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد لیگ برتر جام حذفی خیبر خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. شاگردان نکونام که در تلاش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی هستند، باید برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

روز گذشته، کمیته داوران اسامی نفراتی که قرار است بازی‌های این هفته را سوت بزنند، اعلام کرد که طی آن قرار بود تا تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی این بازی را قضاوت کنند.

اما حالا فدراسیون فوتبال از تغییر داور چهارم این مسابقه خبر داده است. از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به‌عنوان داور چهارم دیدار استقلال و ذوب‌آهن عنوان کرد.

همچنین حاتم بک‌پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند