Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: در مناظره‌های گذشته یک حرکت خزنده و حساب‌شده‌ای توسط افرادی که خود را صاحب‌نظر می‌دانستند وجود داشت که معتقد بودند فضای جامعه باید دوقطبی باشد و در این فضا نیز آن‌کسی که مظلوم‌نمایی کرده و کشور را بحرانی می‌کند تا خودزا نجات‌دهنده معرفی کند پیروز مناظره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم پنج شهر خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در مناظرات کلیدواژه‌هایی ازجمله طرفداری از آزادی، صلح،  مدافع محرومین، اقلیت‌های مذهبی و دیگر کلمات به‌کاربرده شد که بعد انتخابات نیز در مسیر عکس شعارهای خود حرکت کردند و همچنین در مناظره امسال نیز قصد این بود در بدنه مناظرات طراحی صورت بگیرد اما به نظر می‌رسد آن شاخصه ممتازی که داشت، حضور برخی از افراد از خود دولت در مناظره است و باعث شد حتی کسانی که با دولت همراه بودند نیز نگاه انتقادی به شرایط موجود داشته باشند. 

وحیدی تأکید کرد: خود افراد چون می‌دانستند وعده‌ها عملی نشده و مردم نیز ناراضی‌اند مخالف دولت به‌نقد پرداختند و حتی اظهار کردند که منتقد به وزارت اقتصاد بوده و بورس را آن‌ها به مشکل افکندند و البته در پی این بود بگویند من منجی اقتصادی بودم اما اختیار نداشتم که این موضوع جا نیفتاد. 

نایب رئیس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بابیان اینکه برخی با دروغ‌گویی نسبت به دیگر کاندیداها پیش رفتند افزود: دروغ‌گویی‌هایی علیه کاندیداهایی صورت گرفت که در دوره قبل جواب داد اما این دوره که بیان، خوشبختانه مردم نپذیرفتند.

این مقام مسؤول عنوان کرد: زمان مظلوم‌نمایی برای کسانی که خودشان عاملان اصلی جریان اتلاف بیت‌المال و متصل به‌نظام بانکی‌اند تمام‌شده است و در مورد برجام نیز حرف جدی‌ای مطرح نشد و نتوانستند دفاع کنند اما الآن زمان افرادی که می‌توانند از برجام استفاده کنند فراسیده و باید اقتدار خودشان را نشان دهند. 

وی ضمن اشاره به اینکه دولت فعلی اسرار بانکی و پولی کشور را در اختیار دشمنان قراردادند ادامه داد: این اشخاص حالا نمی‌توانند کاری انجام دهند و باید دولتی جدید بیاید و کار را پیش ببرد. 

وحیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مشارکت  افزایش پیدا کند و مردم یک مدیر جهادی انتخاب کنند.

وی در پاسخ به اینکه جایگاه بانک مرکزی در مناسبات دولتی چیست بیان کرد:  بانک‌ها نیاز به تحول قوی دارد که دولت‌های پیشین هیچ‌کدام اراده‌ی این تغییر را نداشتند و سیستم پولی و بانکی ما ربوی و مشکل‌دار است و بانک‌‌ها به‌جای بانکداری، بنگاه‌داری کردند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!

فعال سیاسی اصولگرا در شبکه ایکس نوشت:

‌بعضی مدیران ⁧‫#دولت_رئیسی‬⁩ نقش ⁧‫#شاه‌سلطان‌حسین‌صفوی‬⁩ را بازی می‌کنند و با آمار‌های قلابی، دل خود و رئیس‌جمهور را خوش می‌کنند.

جمع کوچکی از وزرا هم پشیمان از حضور در دولت، لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!

دیگر خبرها

  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • اعلام زمان برگزاری دومین حراج سکه در ۱۴۰۳ | جزئیات و نحوه واریز وجه
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه