Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:24:18 GMT

۱۰۰ زوج دانشجو امشب به خانه بخت می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۳۴۴

۱۰۰ زوج دانشجو امشب به خانه بخت می‌روند

حجت الاسلام و المسلمین محمد خادمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و دهه کرامت اظهار داشت: از سال ۱۳۷۷ تاکنون ۲۳ دوره آیین ازدواج دانشجویی برگزار شده است و امشب نیز بیست و چهارمین دوره این مراسم در حرم مطهر رضوی با حضور اولین کاروان دانشجویی در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام خواهد رسید، تصریح کرد: با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و برخلاف سال های گذشته که کاروان های دانشجویی متشکل از هزار زوج بودند، امسال این کاروان ها به ۱۰۰ زوج کاهش پیدا کرده است.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی طرح ملی همسفر تا بهشت، با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری میزبان هشت هزار زوج دانشجو در مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی خواهیم بود، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری ۱۵ هزار دختر و پسر دانشجو به خانه بخت خواهند رفت.

خادمی تصریح کرد: دانشجویان مهمان حرم مطهر رضوی به مدت سه روز در مشهد مقدس اقامت خواهند داشت که پس از آیین روز اول کلاس های آموزش زندگی مشترک، مشاوره و پاسخگویی به سوالات احتمالی دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شماره تلفن ۱۶۱۲ پاسخگوی سوالات احتمالی دانشجویان خواهد بود، گفت: دانشجویانی که تاریخ عقد آنها مربوط به سال ۹۸ به بعد باشد، می توانند پس از هماهنگی در آیین ازدواج دانشجویی حضور پیدا کنند.

خادمی با بیان اینکه دیگر عنوان این آیین "فرصت عاشقی" نام دارد، افزود: با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی مختلف، آمار طلاق در بین دانشجویان حدود ۶ درصد است که امیدواریم این رقم به صفر برسد.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی طرح ملی همسفر تا بهشت گفت: امیدوارم امسال بتوانیم با یک برنامه ریزی منسجم ساماندهی ویژه را در این عرصه به انجام برسانیم و ستاد ملی ازدواج جوانان راه اندازی کنیم.

برچسب‌ها روز دختر ازدواج دانشجویی حرم حضرت معصومه (س) حرم امام رضا دانشجو ازدواج ساده دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز دختر ازدواج دانشجویی حرم حضرت معصومه س روز دختر ازدواج دانشجویی حرم حضرت معصومه س حرم امام رضا دانشجو ازدواج ساده دانشگاه ازدواج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه زسکا مسکو روسیه که پس از استعدادیابی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال در ایران تصمیم به جذب امیرحسین ریوندی گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن جوان را جذب کرد، احتمالا امشب مقابل بالتیکا از این بازیکن رونمایی کند.

امیرحسین ریوندی که پس از انتقال به زسکا مسکو در مسابقه تدارکاتی مقابل بنیادکار به میدان رفت و خودی نشان داد، در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر روسیه نیمکت نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد که احتمالا این روند برای او به پایان می‌رسد و از او امشب برابر بالتیکا استفاده خواهد شد.

این مدافع 20 ساله ایرانی و آینده‌دار با توجه به عملکردش در تمرینات و شرایطی که زسکا مسکو دارد، احتمالا امشب نخستین بازی خود در لیگ برتر روسیه را انجام می‌دهد و فرصت درخشش مقابل تیم بالتیکا را دارد.

تیم فوتبال زسکا مسکو با بهره‌مندی از ریوندی در لیست بازیکنان خود، از ساعت 22 امشب مقابل تیم رده پانزدهمی بالتیکا قرار می‌گیرد تا یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه را انجام بدهد و فرصت صعود از رده هفتم را دارد.

دیگر خبرها

  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند