Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@04:28:10 GMT

درخواست یک پرسپولیسی از اسکوچیج درباره قایدی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۵۰۵

درخواست یک پرسپولیسی از اسکوچیج درباره قایدی

خبرورزشی – مرتضی کرمانی مقدم در گفتگو با خبرورزشی گفت: در حال حاضر شرایط تیم ملی بسیار بهتر است و بچه های تیم ملی با انجام بازی‌هایی که مقابله بحرین و کامبوج انجام ‌دادند روحیه و انگیزه مضاعفی برای صعود به عنوان تیم اول پیدا کرده‌اند. در واقع اگر بازیکنان تیم ملی مثل بازی با بحرین آرامش و تمرکز داشته باشند به طور یقین عراق را با اختلاف دو یا سه گل شکست خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صد درصد مطمئن هستم که عراق را شکست می‌دهیم چرا که این تیم ملی کم نمی آورد. شاید عراقی‌ها به قصد مساوی وارد میدان شوند و با ارائه بازی تاخیری به دنبال یک امتیاز باشند اما باور کنید این عراق ضعیف‌تر از قبل شده و نسبت به سال‌های گذشته قدرتمند نیست و ایران می‌تواند با ۲ یا ۳ گل آن را شکست دهد.

هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ملی با این بازیکنانی که در اختیار دارد واقعاً یک تیم رویایی و بسیار هجومی است و نباید از تیم عراق ترسی داشته باشیم. اگر بخواهیم از تیم‌های عراق یا بحرین ترس داشته داشته باشیم بهتر که به جام جهانی نرویم.

کرمانی مقدم به بازیکنان موثر تیم ملی اشاره کرد و گفت: نمی‌توانم از چند ستاره تیم ملی نام ببرم. همه بازیکنان تیم ملی فوق العاده هستند اما تنها بازیکنی که می‌توانم بگویم آینده درخشانی دارد مهدی قایدی است که دقیقاً خاطرات خداداد عزیزی را زنده می‌کند. قایدی از تکنیک و هوش فوق‌العاده‌ای برخوردار است. به نظر من اسکوچیچ اگر مقابل عراق به مشکل بخورد از حضور مهدی قایدی باید استفاده کند و برای تمام کردن کار عراق روی این مهاجم ریز نقش و تکنیکی حساب باز کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرتضی کرمانی مقدم تیم ملی تیم ملی مرتضی کرمانی مقدم مقدماتی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی فر ستاره پرسپولیس بعد از گلزنی به صنعت نفت خوشحالی جنجالی انجام داد و حرکت ناشایست این بازیکن باعث شد تا کمیته انضباطی او را یک جلسه محروم کند. محرومیتی که بعید است کسی به آن معترض باشد. بحث اصلی در خصوص محرومیت دانیال این است که کمیته انضباطی او را از بازی مقابل سپاهان در لیگ محروم کرده است. این درحالیست که بازی بعدی سرخ پوشان در جام حذفی و مقابل آلومینیوم خواهد بود. با توجه به حساسیت بالای بازی مقابل سپاهان و رقابت نفسگیر پرسپولیس با استقلال برای قهرمانی در لیگ، طبیعتا هواداران و کادرفنی پرسپولیس دوست داشتند محرومیت دانیال در بازی جام حذفی اعمال می‌شد و این بازیکن تاثیرگذار می‌توانست تیمش را در بازی حساس مقابل سپاهان در لیگ همراهی می‌کرد.

با این حال اسماعیلی فر در این بازی مهم محروم است و پرسپولیس یکی از ستاره‌های تیمش را در این دیدار در اختیار ندارد. این درحالیست که امید نورافکن ستاره سپاهان وقتی دقیقا حرکت مشابه‌ای با اسماعیلی فر در مواجه با هواداران پرسپولیس انجام داده بود، فقط با یک جلسه محرومیت مواجه شد و در حکم کمیته انضباطی ذکر نشده بود این محرومیت فقط در لیگ برتر اعمال می‌شود. همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به رای متفاوت کمیته انضباطی برای محرومیت اسماعیلی فر و نورافکن به شدت معترض شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟