Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در جلسه هفتگی کنترل پیک بار که با حضور معاونین ومدیران ستادی و امورها این شرکت که به صورت  ارتباط تصویری برگزار شد از تشدید نظارت و پایش مصرف مشترکین تجاری و اداری درهفته جاری خبردادو گفت: با مشترکین که از خط قرمز عبور کنندطبق قانون برخورد خواهدشد.    محمدسلیمانی، با تقدیراز مدیران توزیع برق کرمان به خاطر نظارت و مراجعه حضوری به فروشگاه ها و تذکر به مشترکین تجاری برای رعایت الگوی مصرف گفت: در هفته جاری کلیه امورها موظف هستند پایش و کنترل مصرف مراکز تجاری شهرستان خود را دردستور کار قراردهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به برگزاری انتخابات رياست جمهوری دركشور،تصريح كرد: شركت توزیع نیروی برق شمال استان دراين مقطع زمانی وبه دليل حساسيت های ويژه اين روزها، آمادگی لازم را در تامين برق حوزه های اخذ رای برای مقابله با مشكلات احتمالی ايجاد كرده است.

محمد سلیمانی افزود:تا 72 ساعت قبل ازانتخابات هیچ گونه خاموشی با برنامه ای نخواهیم داشت.

 وی از مدیران امورها خواست تا به نحوی برنامه ریزی نمایند که تا دو روز پس از انتخابات نیز تعمیرات و اصلاح شبکه نداشته باشند که منجر به خاموشی شود.

وی به استخراج غیر قانونی رمزارزها توسط مشترکین صنعت برق اشاره کرد وگفت:مردم می توانند آگاهی خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه سمات توانیر در بخش گزارش تخلف رمز ارز ثبت کنند تا رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه استفاده غیرمجاز از شبکه توزیع برق برای استخراج رمز ارزها می تواند به شبکه توزیع آسیب جدی وارد کند از مدیران امورها خواست تا ضمن تشدید کنترل وشناسایی  متخلفین  را به مراجع قضایی معرفی نمایند.
 سلیمانی، با بیان اینکه مشترکین خانگی سهم عمده ای در مصرف انرژی برق داشته اند ،از مدیران امورها خواست تا نسبت به کنترل مصرف مشترکین خانگی و تذکر یا اخطار به صورت تماس تلفنی با مشترکین پرمصرف در هفته جاری  اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه  برخی دستگاه ها و مراکزی که نیاز مبرم به برق دارند، هنوز نسبت به تامین مولد اضطراری اقدام نکرده اند، اظهارداشت:طبق مصوبه سازمان پدافندغیرعامل کشور همه مراکزحساس و حیاتی باید مجهز به مولد اضطراری تامین برق باشند.

وی همچنین  از آمادگی این شرکت برای کمک به دستگاه هایی که مولد دارند اما نیاز به تعمیر و نگهداری دارند خبر داد وافزود: همکاران توزیع برق شمال استان آمادگی دارند در این زمینه به دستگاه ها کمک رسانی کنند تا مولدهای آنان آماده بکار شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با اشاره به سرقت تجهیزات شبکه توزیع خواستار بسیج و سازماندهی همه ظرفیت ها و امکانات برای مقابله با سارقین و جلوگیری از تخریب شبکه شد.

سلیمانی از معاونین و مدیران ستادی خواست تا بازدید و دیدار با کارکنان امورها را در اولویت برنامه کاری خود قراردهند و به نیروی انسانی شرکت توجه بیشتری شود. 

وی در پایان از مدیران امورها خواست تا درروز انتخابات یک کارشناس برق در فرمانداری یا بخشداری مستقر که خاموشی های احتمالی و ناخواسته را با هماهنگی اموراتفاقات سریع تر برطرف کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: برق شمال استان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار متنی در صفحه اینستاگرام یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال موجب شد تا موضوعات مربوط به تابستان سال ۱۴۰۲ و فصل نقل و انتقالات لیگ برتر جاری دوباره ورق بخورد.

محمد نوری یکی از پیشکسوتان تیم استقلال در ارتباط با حضور تاثیرگذار روزبه چشمی در لیگ برتر جاری او را «عصای دست جواد نکونام» و یکی از «مهره‌های کلیدی در دفاع و خط هافبک» این تیم معرفی کرده که به واسطه «ایستادگی سرمربی آبی پوشان» توانسته این فصل هم در جمع استقلالی‌ها حضور داشته باشد!

روزبه چشمی که از لیگ برتر پانزدهم از باشگاه صبای قم به جمع استقلالی‌ها پیوست تنها در فصل بیستم لیگ برتر به دلیل حضور در باشگاه «ام صلال قطر» در جمع استقلالی‌ها حضور نداشت و در سایر فصول همواره یکی از بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت.

چشمی در فصل جاری لیگ برتر در ۲۳ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته و ۲۰۷۰ دقیقه نیز برای این تیم بازی کرده است.

او یک گل سه امتیازی نیز در دیدار برگشت مقابل سپاهان به ثمر رساند تا استقلال با همان ۳ امتیاز حالا با ۵۳ امتیاز نسبت به تیم تعقیب کننده ۵۲ امتیازی اش – پرسپولیس - در صدر جدول قرار گرفته باشد.

اما این پیشکسوت باشگاه استقلال در متنی که منتشر کرده مدعی شد؛ «اگر پافشاری و ایستادگی جواد نکونام در ابتدای فصل نبود فردی در باشگاه استقلال که با چشمی از گذشته مشکل داشت نمی‌خواست قرارداد او را تمدید کند!»، اما در نهایت «با ایستادگی و اصرار جواد نکونام» چشمی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

این پیشکسوت استقلال همچنین ضمن تشکر از این اقدام سرمربی که پای کاپیتان تیم ایستاده عنوان کرده که «دشمن استقلال داخل خانه خودمان حضور دارد که روزی هواداران او را رسوا خواهند کرد».

قطعاً با پایان یافتن فصل جاری لیگ برتر و به واسطه اتفاقات عجیب و غریب در طول ماه‌های گذشته از جمله اختلاف نظر‌های شدید بین نکونام و علی خطیر یا نامه امضا شده اعضای هیأت مدیره به منظور عزل نکونام از سرمربیگری استقلال، کاپیتان‌های این تیم و سرمربی اش حرف‌های جالب و مهمی برای هواداران و اهالی فوتبال در ارتباط با اتفاقات فصل بیست و سوم لیگ برتر خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳