Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی سلیمانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای رسوبی توقیفی در پارکینگ‌ها خبر داد و اظهار داشت: به منظور پیشگیری از تضییع سرمایه مردم در پارکینگ‌ها، تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای رسوبی توقیفی در سطح شرق استان تهران از ۱۸ خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با عنایت به اینکه شرایط ویژه مشخص شده برای ترخیص به مدت ۲ ماه است انتظار داریم مالکان یا متصرفان خودروهای توقیفی در پارگینگ‌ها با دست داشتن قبض و مدارک خودرو از جمله سند و مدارک احراز هویت با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از این تسهیلات ویژه استفاده کنند. رئیس پلیس راهور شرق استان تهران خاطر نشان کرد: در تسهیلات پلیس راهور، مالکان خودروها برای ترخیص وسیله نقلیه خود نیاز به گواهینامه و بیمه ندارند.

سلیمانی افزود: طی تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده است هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط (یک ساله) وجود داشته و جرایمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده‌اند مورد بخشودگی واقع می‌شوند.

وی با بیان اینکه جرایمی که بخشوده می‌شود مربوط به سال ۹۹ به قبل می‌باشد، عنوان داشت: خودروهای شخصی و عمومی که در سن فرسودگی است شامل این طرح نمی‌شود.

کد خبر 5234049

منبع: مهر

کلیدواژه: علی سلیمانی پلیس راهور شرق استان تهران موتورسیکلت های رسوبی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی برای ترخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای گشت ارشاد در تهران ۴۰ سال پیش!/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از اطلاعات آنلاین، حسین طاهری، استاندار وقت تهران در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای از آغاز به کار گشت‌های مبارزه به منکرات در سطح شهر تهران خبر داد. این اولین بار در تاریخ بعد از انقلاب است که نیروهای انتظامی در زمینه حجاب و پوشش شهروندان دست به کار می‌شوند. خبر را به نقل از روزنامه اطلاعات ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۳ بخوانید و عکسی از خودروهای ستاد مبارزه با منکرات در همان سال تماشا کنید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902659

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • خودروهای گشت ارشاد در تهران ۴۰ سال پیش!/ عکس
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده