Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، علی چاوشی تهیه کننده «انتخاب هات» شبکه سپهر درباره این برنامه جدید توضیح داد: این برنامه یک طنز سیاسی انتخاباتی است و در خلال فضای طنز، حرفهای جدی مان را هم خواهیم زد. در هر قسمت از برنامه با یکی از افرادی که فکر می کنند می توانند مملکت را در قامت ریاست جمهور اداره کنند، مصاحبه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان هایی که همواره حضورشان در انتخابات، صرفا در حد حواشی مرحله ثبت نام باقی می ماند و دیگر خبری از آنها نمی شود.

وی افزود: حسین کلهر مجری «انتخاب هات» با این افراد به شکل جدی گفتگو می کند تا دریابیم آنها با چه ایده ای تصمیم گرفته اند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند و فکر می کنند می توانند رییس جمهور شوند!؟

این تهیه کننده از اجرای استندآپ کمدین های تلویزیون در آیتم های برنامه خبر داد و گفت: آیت بی غم و ساناز کرامت که در «خندوانه» شاهد استندآپ کمدی های آنها بودیم و همچنین سجاد اسماعیلی که در «عصر جدید» اجرا داشت، در برنامه به اجرا می پردازند.

به گفته چاوشی هر قسمت از «انتخاب هات» 40 دقیقه است و قسمت اول آن شب گذشته ساعت 22 در گفتگو با نوید اهوازی فلافل فروش اهوازی ثبت نام کرده در انتخابات از شبکه اینترنتی سپهر که البته در ستاپ باکس هم قابل دریافت است، پخش شده است.

از امروز یکشنبه 23 خرداد پخش این برنامه 9 قسمتی با طراحی و کارگردانی محمدحسین آشنا به صورت روزانه دو قسمت ادامه پیدا می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات رئیس جمهور تهیه کننده انتخاب هات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد