Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌های عزالدین القسام ثبت نام در دوره‌های تابستانی "پیشگامان آزادی" را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، با آغاز تعطیلی تابستان دانش آموزان مدارس در غزه گردان‌های عز الدین القسام، شاخه نظامی حماس از آغاز ثبت نام در اردوگاه‌های "پیشگامان آزادی" تحت عنوان "شمشیر قدس" از فردا(دوشنبه) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان‌های القسام اعلام کرد که هدف این اردوگاه‌ها ایجاد انگیزه جهاد در نسل آزادی و ارزش‌های اسلامی و آماده سازی ارتش برای پیروزی آزادی فلسطین است.

این اردوگاه‌ها از سال ۲۰۱۵ آغاز شده است و القسام می‌گوید که مورد استقبال زیاد جوانان قرار گرفته است. این دوره‌ها بعد از حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به غزه برگزار می‌شوند. طی تجاوز اخیر مقاومت فلسطین با قدرت مقابل حملات رژیم صهیونیستی ایستاد و شهرهای اسرائیلی را هدف حملات موشکی قرار داد.

در این راستا گردان‌های قدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی تصاویر و اظهاراتی را از یکی از فرماندهان میدانی در واحد ویژه نخبه منتشر کرد.

این تصاویر درباره تونل‌های جهاد اسلامی بود که مبارزان فلسطینی از آن برای مقابله با حملات اشغالگران استفاده کردند.

در این فایل یک فرمانده به نام ابوبهاء دیده می‌شود که بر تونل‌ها نام تونل‌های آزادی را گذاشته است و می‌گوید که آن‌ها براساس دستورات رهبری‌شان برای افزایش قدرت نیروهایشان جهت مقابله با رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند.

این فرمانده گفت که آن‌ها در به شکست کشاندن طرح‌های دشمن درباره هدف قرار دادن فعالان در این تونل‌ها موفق شدند. وی گفت: فعالان گردان‌های قدس انگشتشان روی ماشه است و منتظر دستور رهبرانشان هستند.

این فرمانده، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که در صورت حمله به غزه این تونل‌ها به گورستان سربازان دشمن تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردان های القسام رژیم صهیونیستی اردوگاه ها تونل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم

طبق گزارش  خبرگزاری سما، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی شهر رفح به سمت منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد و با انتشار ویدئویی، از ساکنان محله‌های شرقی این شهر از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به منطقه خان یونس بروند.

بر اساس نقشه اعلام شده توسط سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، گذرگاه زمینی رفح در محدوده عملیات نظامی این رژیم خواهد بود.

سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد: برای تشویق حرکت تدریجی غیرنظامیان در مناطق مشخصی از پیامک و مکالمات و اطلاعیه‌هایی استفاده خواهیم کرد.

در همین ارتباط، رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که بر اساس برآوردها، حدود ۱۰۰ هزار غیرنظامی در شرق شهر رفح که تخلیه خواهند شد، زندگی می‌کنند.

این رادیو افزود که تصمیم آغاز کوچاندن ساکنان رفح روز گذشته در شورای جنگ اتخاذ شده است.

این رسانه صهیونیست همچنین گزارش داد که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی شب گذشته با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا آغاز روند کوچاندن ساکنان رفح را به او اعلام کرد.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نیز گزارش داد: عملیات تخلیه جزیی با موافقت سطوح سیاسی انجام می‌شود و عملیاتی موقت است و به تدریج با توجه به ارزیابی‌های جاری، وضعیت پیشرفت خواهد کرد.

منابع صهیونیست اعلام کردند که قبل از شروع حمله به رفح، طبق ارزیابی‌ها، عملیات کوچاندن ساکنان این منطقه دو تا سه هفته به طول خواهد انجامید.

این درحالی است که منابع فلسطینی از پخش اطلاعیه‌ها و بنر‌هایی از سوی هواپیما‌های رژیم صهیونیستی بر فراز رفح خبر دادند.

این تحرکات صهیونیست‌ها در حالی است که روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه توفیقی تاکنون نداشته است و از سویی مقامات رژیم صهیونیستی پس از عملیات موفق رزمندگان مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم در نوار غزه بر طبل جنگ کوبیده و از حمله به رفح خبر می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است
  • روز ۲۱۲ طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و ۳ اردوگاه آوارگان
  • شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم
  • پارک بازی کودکان المغازی؛‌ بانک جدید حملات رژیم صهیونیستی
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین