Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:40:35 GMT

ساوت گیت: باید تا پایان یورو همین باشیم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۹۶۰

ساوت گیت: باید تا پایان یورو همین باشیم

گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس ابراز امیدواری کرد تیمش در ادامه تورنمنت هم چنین نمایشی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس برای اولین بار در طول تاریخ در اولین بازی خود در جام ملت های اروپا موفق به کسب پیروزی شده و با تک گل رحیم استرلینگ تیم ملی کرواسی را مغلوب کرد. گرت ساوت گیت، سرمربی جوان سه شیرها در پایان مسابقه مدعی شد عملکرد استرلینگ موید آن است که باید به چنین بازیکنی اعتماد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرت ساوت گیت گفت: "بازیکنان تیم ملی انگلیس در تورنمنت های بزرگ واقعا خوب کار کرده اند. اینکه به هواداران و مردم کشورمان یک بعد از ظهر لذت بخش هدیه بدهیم بسیار شیرین است. اغلب دقایق مسابقه امروز تحت کنترل ما بود و ما موقعیت های زیادی به آنها نداده و خطرناک ظاهر شدیم.

 

 

کلوین رایس بازیکنی است که خیلی دست کم گرفته، اما او شروع فوق العاده ای در رده ملی داشته است. فکر می کردم او در طول بازی نمایش ممتازی ارائه داد، من از رحیم استرلینگ نیز بسیار راضی هستم و او در طول بازی تهدید بزرگی روی دروازه کرواسی بود.

 

استرلینگ بازیکن خوب و باکیفیتی است و سابقه گلزنی این بازیکن خصوصا در چند سال گذشته نشان می دهد باید به او ایمان داشته باشیم. ما در طول مسابقات به این بازیکن نیاز خواهیم داشت و اینگونه می توانیم تغییراتی ایجاد کنیم و به چنین نیاز خواهیم داشت.

 

بازیکنان خط دفاعی روی توپ های بلند عملکرد درخشانی داشته و به خوبی بازی‌خوانی کردند. هرکسی که وارد زمین می شد خوب بازی کرد و ما در چهار هفته آینده به تکرار چنین عملکردی نیاز خواهیم داشت. گروه دشواری داریم و چالش های متفاوتی پیش روی ماست. ما خوشحالیم که شروع خوبی را تجربه کردیم، اما هنوز باید امتیازات بیشتری کسب کنیم."

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی) یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت سرمربی یورو 2020 گرت ساوت گیت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم