Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر ورزشی – سهراب بختیاری زاده مدافع پیشین تیم ملی در خصوص رویارویی تیم ملی ایران با عراق در آخرین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی به خبرورزشی گفت: ایران به مراتب قوی‌تر از عراق است و ما از لحاظ فنی و تاکتیکی وضعیت بهتری نسبت به آنها داریم. اگر تیم ملی همان بازی که مقابل بحرین انجام داد را مقابل عراق انجام دهد شک نکنید پیروز میدان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نفر به نفر بازیکنان تیم ملی از عراقی‌ها سرتر هستند. ما لژیونرهایی داریم که در فوتبال اروپا بهترین عملکرد را داشته‌اند مثل سردار آزمون و مهدی طارمی که حالا در فوتبال اروپا برای خودشان اسم و رسمی دارند. من معتقدم بچه‌ها نباید دچار استرس شده و اسیر حساسیت بازی شوند. 

مدافع تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان همچنین گفت: ما در بازی‌های دوره رفت دچار بحران شدیم و دو باخت مقابل بحرین و عراق باعث شد صعودمان از گروه در گروی برتری مقابل بحرین و عراق باشد. من کاری به اتفاقاتی که در گذشته افتاده است ندارم ولی بچه‌ها باید بدانند که اگر می‌خواهند به جام جهانی صعود کنند باید تمام توان خود را به کار بگیرند و با جنگندگی بالا زمینه را برای شکست عراق فراهم کنند.

سهراب درباره سبک بازی عراق نیز گفت: عراقی‌ها خشن بازی می‌کنند اما تکنیکی هستند اگرچه خلاقیت‌های فردی آنها به اندازه استعداد بازیکنان ایرانی نیست. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به خوبی تیم عراق را آنالیز کرده و حالا بچه‌ها به نقاط ضعف و قوت این تیم آگاهی کامل دارند. به امید خدا ما روز سه شنبه با دو گل عراق را از پیش رو خواهیم برداشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی سهراب بختیاری زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد

تحلیلگر سابق سیا معتقد است امید غرب به رویگردانی جامعه جهانی از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، کاملاً بی اساس است.

به گزارش ایسنا، لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا گفت: پوتین قوی‌تر می‌شود، پوتین محبوب‌تر می‌شود. محبوبیت پوتین از مجموع محبوبیت ماکرون، ترودو، بایدن و شولتس بیشتر است.

به نقل از پراودا، این کارشناس همچنین عنوان می‌کند که غرب این واقعیت را درک نکرده و کاملاً از واقعیت به دور است.

پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ایده‌های غربی در مورد نظم نوین جهانی را ریاکاری خوانده بود. به گفته وی، هدف آنها حفظ نظام نواستعماری است و ماهیت خود را در قالب نفاق، معیارها و مطالبات دوگانه نشان می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مشارکت دانشجویان عراقی در جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!