Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در دیدار با یک سرمایه گذار خارجی در ارومیه افزود: امسال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" تمام دستگاه های اجرایی و متولیان سرمایه گذاری در استان باید تمامی موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاری در استان را رفع کنند.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی، ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های مختلف دارد که هر سرمایه گذاری می تواند این ظرفیت ها را بارور کرده و درآمد زیادی را نصیب استان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: بخش کشاورزی و تولیدی انواع محصولات باغی از جمله زمینه های مناسب سرمایه گذاری در استان است.

شهریاری گفت: آب و خاک مناسب موجب شده آذریجان غربی به یکی از تولید کنندگان بزرگ محصولات کشاورزی در کشور تبدیل شود که برای این مهم، حضور سرمایه گذاری یک رکن اساسی است.

به گزارش ایرنا، این سرمایه گذار خارجی در مرحله اول ۱۰ میلیون دلار و در مراحل بعد تا ۵۰ میلیون دلار در حوزه صنایع تبدیلی آذربایجان غربی سرمایه گذاری می کند.

در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید، میلیاردها دلار سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان غربی جذب شد؛ این رقم با وجود تحریم ها محقق شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی مقام معظم رهبری دولت تدبیر و امید جهش تولید ارومیه محمدمهدی شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مقام معظم رهبری دولت تدبیر و امید آذربایجان غربی مقام معظم رهبری دولت تدبیر و امید جهش تولید ارومیه محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در شرایط قابل قبول

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای پایتخت عدد ۶۳ را نشان می‌دهد که نشانه شرایط قابل قبول یا همان سالم است و این درحالی است که در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۵۴ (قابل قبول) قرار داشت.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هم هوای سالم استنشاق کرده‌اند.

در سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • هوای تهران پاک است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است