Web Analytics Made Easy - Statcounter

هتل بوتیک ارسی تبریز با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.

به گزارش برنا؛  روز یکشنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۰ هتل بوتیک اُرُسی با حضور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به صورت رسمی افتتاح شد.

بوتیک هتل ارسی که نتیجه تلفیقی خلاقانه از علم و هنر است، با مساحت عرصه ۳۵۰ متر مربع و هزار متر مربع اعیانی و در چهار طبقه، تمام نمادهای طراحی و معماری ایرانی اسلامی را به زیبایی هرچه تمام‌تر در دل خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ساخت این بنا یادآور اهمیت صیانت از ریشه‌ها و داشته‌های تاریخی، صنایع‌دستی و معماری ایرانی است، پنجره اُرُسی این هتل بوتیک که بزرگ‌ترین ارسی موجود در کشور است با ابعاد ۴/۴ متر در ۴/۵ متر یکی از مؤلفه‌های اصلی زیبایی و اصالت آن است.

این هتل در مجموع دارای پنج سرای (اتاق) سنتی با اسامی نظیر کهربا، لاجورد، یاقوت، الماس و زمرد است و ظرفیت  اقامت آن درمجموع ۱۰ نفر است و زیرساختی بی‌نظیر برای معرفی، هویت، فرهنگ و تاریخ ایرانی-اسلامی به گردشگران خارجی و داخلی است.

حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این پروژه بسیار فاخر، بالغ‌بر ۶۰۰ میلیارد ریال است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری معماری زیبایی افتتاح مونسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • جواب ترسناک دکتر ایرانی؛ انسان امکان تولید دایناسور دارد! | فیلم
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل