Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری عراق ضمن یادآوری سالروز صدور فتوای جهاد کفایی توسط مرجعیت عالی دینی عراق، تکمیل این پیروزی را در گرو سه شرط دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، «برهم صالح»، رئیس جمهوری عراق امروز یکشنبه با انتشار توئیتی سالروز صدور فتوای جهاد کفایی توسط مرجعیت عالی دینی را یادآوری و تاکید کرد که پیروزی تنها با سه شرط کامل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح گفت: با افتخار سالروز صدور فتوای جهاد کفایی را که توسط آیت الله سیستانی، مرجعیت عالی اعلام شد به یاد می‌آوریم و یاد آنان که به این ندا در لحظه چالش سخت لبیک گفتند را زنده نگه می‌داریم.

رئیس جمهوری عراق افزود: وطن با همبستگی عراقی‌ها از ارتش و حشد و پیشمرگ از پلیدی تروریسم پاک شد.

برهم صالح در پایان تاکید کرد که این پیروزی تنها با سه شرط تثبیت کشوری مقتدر، تحکیم حاکمیت قانون و حکومتی صالح و حکیمانه، کامل خواهد شد.

هفت سال قبل در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ آیت‌ الله العظمی سید علی سیستانی، مرجعیت عالیقدر شیعه در عراق در پی اشغال شهرهای عراق و سقوط پیاپی مناطق این کشور توسط تروریست‌های داعش، فتوای جهاد کفایی در دفاع از عراق و مقدسات آن را صادر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد کفائی برهم صالح آيت الله سيستاني فتوای جهاد کفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6095490

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند