Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان برای رافائل لیائو حداقل 25 تا 30 میلیون یورو می خواهد. 

رافائل لیائو، فوروارد پرتغالی و 22 ساله میلان ممکن است از این تیم جدا شود در حالی که جدایی ساموئل کاستیخو از جمع قرمز و مشکی پوشان نیز قطعی به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، دیگو لاکسالت قرار است در انتقالی 4 میلیون یورویی راهی دینامو مسکو شود اما او تنها فروش روسونری نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ایتالیایی در صورت دریافت پیشنهادهایی مناسب برای ماتیا کالدارا و آندره آ کونتی، دو بازیکنی که به صورت قرضی در آتالانتا و پارما حضور داشتند، آنها را به فروش می رساند. رقم درخواستی برای کالدارا 7-8 و این رقم برای کونتی نیز 8 میلیون یورو است.

دیگر بازیکنی که میلان می خواهد او را به فروش برساند ساموئل کاستیخو نام دارد. وینگر اسپانیایی پیشنهادهایی از تیم های لالیگایی دارد و احتمالا به کشور خود بازخواهد گشت. احتمال جدایی رافائل لیائو و ینس پتر هوگه از میلان به شرط از راه رسیدن پیشنهادی مناسب نیز وجود دارد. باشگاه های زیادی از جمله اودینزه به هوگه علاقه مند هستند و به همین دلیل نام این وینگر نروژی که قیمتش 15 میلیون یورو تعیین شده حتی می تواند وارد معامله برای جذب رودریگو دی پل شود. در مورد لیائو نیز اگر پیشنهادی 25 میلیون یورویی از راه برسد احتمالا میلان به آن پاسخ مثبت خواهد داد. 

دنیله لونگو، خبرنگار نزدیک به میلان نیز گزارش داده این باشگاه به دلیل اعتقاد به لیائو، رسما نام او را در لیست فروش قرار نداده اما مایل به بررسی پیشنهادها برای فوروارد جوان خود خواهد بود. مندس، مدیر برنامه های لیائو در جلسه هفته قبل خود با مدیران میلان به آنها اعلام کرد که انتظار می رود پیشنهادهایی برای مهاجم پرتغالی از راه برسد. اورتون و وولورهمپتون به لیائو علاقه دارند و المپیک مارسی نیز می تواند وارد رقابت شود. به زودی جلسه جدیدی بین مندس و مدیران میلان برگزار خواهد شد اما باشگاه ایتالیایی فقط حاضر به بررسی پیشنهاد حداقل 30 میلیون یورویی برای مهاجم سابق لیل می شود.

پیشنهاد اتلتیکو مادرید به هاکان چالهان اوعلو

قرارداد هاکان چالهان اوعلو با میلان حدود 7 روز دیگر به اتمام می رسد اما هنوز آینده وی مشخص نیست. اتلتیکو مادرید به هافبک تیم ملی ترکیه 3 میلیون یورو به عنوان پاداش امضای قرارداد پیشنهاد کرده و دستمزد خالص پیشنهاد شده نیز 3 میلیون یورو در هر فصل است. با این حال اولویت هافبک سابق لورکوزن ماندن در میلان است. هاکان که در قرارداد فعلی 2.5 میلیون یورو به عنوان دستمزد دریافت می کند، پیشنهاد دستمزد 4 میلیون یورویی برای تمدید قرارداد از روسونری دریافت کرده است.

اولویت اتلتیکو مادرید امضای قرارداد با رودریگو دی پل است اما جذب او ساده نخواهد بود و به همین دلیل است که آنها چنین پیشنهادی به چالهان اوعلو ارائه کرده اند. به نظر می رسد تنها پس از اتمام کار تیم ملی ترکیه در یورو 2020، هاکان در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت اما اگر او راهی اتلتیکو شود، میلان نیز احتمالا دی پل را هدف قرار می دهد.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید میلیون یورویی چالهان اوعلو میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد دقایق قبل اعلام کرد که رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را نپذیرفته و این مربی قرار است در تیم ملی اتریش بماند.

فدراسیون فوتبال اتریش این خبر را تایید کرده و مشخص شد که رانگنیک حتی پس از یورو هم به عنوان سرمربی روی نیمکت اتریش باقی خواهد ماند.

رسانه‌های آلمانی تایید کرده‌اند پیشنهاد بایرن به این مربی هیچ مشکل بزرگی نداشته و عدم حضور او به عنوان جانشین توماس توخل روی نیمکت باواریایی‌ها فقط یک تصمیم شخصی بوده است.

رانگنیک چنین ادعایی را تایید کرده و درمورد نپذیرفتن پیشنهاد بایرن گفت: "از صمیم قلب سرمربی‌گری اتریش را در اختیار دارم. از این کار واقعا لذت می‌برم و مصمم به ادامه‌ مسیر انتخابی‌مان به شکل موفقی هستم. می‌خواهم تاکید کنم که این تصمیم، رد پیشنهاد بایرن نبوده، بلکه تصمیمی برای تیم و اهداف مشخص‌مان در اینجا بود. تمرکز کامل ما روی یورو است. هر کاری لازم باشد می‌کنیم تا آنجا که می‌توانیم در این رقابت‌ها پیش برویم."

کریستین فالک، خبرنگار بیلد، دلیل اصلی عدم حضور رانگنیک بایرن را تمرکز کامل او روی تیم ملی اتریش گزارش داد. این مربی علاقه نداشت همزمان با ارائه‌ برنامه‌هایش برای تیم ملی اتریش قبل از یورو، به فکر نقل و انتقالات بایرن مونیخ و اتفاقات داخل این باشگاه شود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز