Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز یکشنبه در جلسه شورای راهبری منطقه ویژه اقتصادی بانه اظهار داشت: با در پیش گرفتن هر راهکاری که ممکن است باید صاحبان سرمایه را به استان آورد و از توان و سرمایه آنان برای توسعه و آبادانی منطقه بهره برد.

وی با بیان اینکه منطقە ویژە اقتصادی بانە با هدف سرمایە‌گذاری و افزایش تولید و اشتغال ایجاد شدە است، افزود: دولت برای ایجاد و احداث منطقه ویژه اقتصادی بانه و تامین زیرساخت ها هزینه های بسیاری کرده است و ما نباید بر سر قیمت زمین سرمایە گذاران را از حضور در استان پشیمان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار کردستان یکی از راه‌های ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذاران را واگذاری زمین به قیمت مناسب به آنان در منطقه ویژه اقتصادی عنوان کرد و گفت: برای سرمایه گذار باید انگیزه ای وجود داشته باشد تا در نقطه صفر مرزی برای تولید حضور پیدا کند.

مرادنیا تاکید کرد: در گذشته می گفتند که در استان سرمایه گذاران را فراری می دهند، بنابراین مدیران با تسهیلگری کار، باید خلاف این حرف را ثابت و در عمل حامی سرمایه گذاران در استان و به ویژه سرمایە گذاران خارجی باشند.

وی با بیان اینکه لازم است در تهران نشستی با تعدادی از صاحبان سرمایه و مشاغل بزرگ برای حضور در استان برگزار شود، یادآور شد: باید ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد برای سرمایه گذاران داخل کشور بە خوبی تشریح شود.

استاندار کردستان بە برگزاری نمایشگاە در سلیمانیە عراق اشارە کرد و اظهار داشت: این نمایشگاە اول تیرماە در سلیمانیە گشایش می‌یابد و شرکت های متعددی در آن حضور پیدا می کنند و از این فرصت هم می توان برای جذب سرمایە گذاران استفادە و نشستی در حاشیە این نمایشگاە برگزار کرد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه(با ۸۵ هکتار مساحت) در ۱۵ کیلومتری این شهر و در پنج کیلومتری مرز سیرانبند بانه قرار دارد.

 شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۴۰ کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها کردستان سنندج بانه سرمایه گذاری بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج بانه کردستان سنندج بانه سرمایه گذاری بهمن مرادنیا منطقه ویژه اقتصادی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد