Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش شمار بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت که هم اکنون ۲۷۹ بیمار در بیمارستان‌های گلستان بستری هستند که این آمار ۹ نفر نسبت به دیروز بیشتر شده است.

عبدالرضا فاضل افزود: ۵۸ بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند که ۱۸ نفر از آنان به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرماندار ویژه گنبدکاووس بابیان اینکه مسوولان ستاد انتخابات وزارت کشور و استان گلستان با رصد سامانه انتخابات در کمترین زمان متوجه کوچکترین مشکل در صندوق‌های اخذ رای خواهند شد، از نمایندگان فرماندار در شعب درخواست کرد تا همه جوانب را بررسی و با آمادگی کامل سر صندوق‌ها حاضر شوند.

عبدالقدیر کریمی عصر یکشنبه در جمع نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، اظهار داشت: هر گونه مشکل احتمالی در شعب اخذ رای در روز انتخابات باید با تدبیر نمایندگان فرماندار رصد و در کمترین زمان حل شود.

وی گفت: فضای انتخابات شهرستان در بهترین شرایط ممکن است و همه عوامل برگزار کننده انتخابات در ۲۸۱ شعبه اخذ رای با وحدت و همدلی در آمادگی کامل بسر می‌برند.

**

️کمال ابراهیمی بخشدار لوه شهرستان گالیکش از آغاز عملیات احداث ساختمان بوم‌گردی روستای "چقربش قارداش" خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به وسعت ۸۶۲ متر مربع با اعیانی ۵۰ متر مربع و یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ماده ۵۸ استان و مابقی هزینه از محل اعتبارات دهیاری اجرا می‌شود.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت که در راستا طرح مقابله با جرائم سایبری و پایش فضای مجازی، کانالی با بیش از ۱۲ هزار عضو در این شهرستان شناسایی شد که فردی سودجو در این کانال برای دعانویسی، رمالی و جادوگری تبلیغات فریب دهنده انجام می‌داد.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی متهم را که با رمالی و تبلیغ فروش فال و طلسم برخی از شهروندان را فریب می‌داد شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی اظهار داشت که متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و عنوان داشت که چندی پیش با راه‌اندازی کانالی در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به انجام تبلیغات واهی فال و فروش طلسم و جادو کرده و از این طریق به کسب درآمد پرداخته است.

**

رییس گروه پیش بینی هواشناسی گلستان گفت که از بامداد فردا دوشنبه با افزایش ابر، بارش‌های رگباری پراکنده با احتمال رعد و برق به‌خصوص در نواحی کوهستانی استان پیش بینی می‌شود.

محمود محمدقلی پور افزود: این سامانه روز سه‌شنبه از آسمان گلستان عبور می‌کند و از میانه هفته جوی آرام و پایدار در استان حاکم خواهد شد.

**

سیدرضا سجادی کارشناس سلامت و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش آزادشهر در راستای سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها با توجه به اهمیت ورزش در سلامت شهروندان موفق به اختراع و ساخت دوچرخه ثابت دستی رکاب‌زن پا و دست شد که امروز از این اختراع و چگونگی استفاده از آن باحضور مسوولان این شهرستان و دانش آموزان رونمایی شد.

**

مدیرکل انتقال خون گلستان با بیان اینکه ذخایر خونی در استان به شدت کاهش یافته است، اظهار داشت که فقط برای ۲ روز ذخیره خونی در مراکز موجود است و به همه گروه‌های خونی نیاز داریم.

سیدصادق بنی عقیل از مردم نوعدوست گلستان خواست که برای اهدای خون خود به نیازمندان و بیماران، به مراکز خونگیری درسطح استان مراجعه کنند.

**

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس نیز گفت که ساعت ۱۴:۴۵ امروز یکشنبه با اعلام گزارش آتش سوزی در یک واحد مسکونی در شهرک فرمانداری به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، نیروهای نجاتگر به محل اعزام شدند.

اصغر نودهی افزود: در این منزل مسکونی ۲ طبقه که بر اثر نشت گاز منفجر شد، با ریختن سقف طبقه دوم، ۲ زن ۴۵ و ۴۷ ساله و کودک یک و نیم ساله با سوختگی نسبتا شدید زیر آوار گرفتار شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری آتش نشانی موفق به رهاسازی و تحویل این سه نفر به عوامل اورژانس شدند.

استان گلستان ۱.۹ میلیون نفر جمعیت و حدود ۲۱ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد که در ۱۴ شهرستان سکونت دارند.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا آتش سوزی بارندگی گلستان انتظامی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا آتش سوزی گنبدکاووس ویروس کرونا آتش سوزی بارندگی گلستان انتظامی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، برگزاری کارگاه خبرنویسی و انتقاد از انتقال آب از پلاکی به پلاک دیگر برای ساخت باغ، برخی از عناوین خبرع=های کوتاه امروز است.    برگزاری اولین کارگاه آموزش خبرنویسی در بردسکن   اولین کارگاه آموزش خبرنویسی با حضور ۴۰ نفر از بسیجیان علاقه‌مند در بردسکن برگزار شد.   به همت دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بردسکن اولین کارگاه آموزش خبرنویسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.    دراین کارگاه آموزشی یک روزه، علی نوری خبرنگار این شهرستان به عنوان مدرس، اصول اولیه خبر نویسی و عناصر شش گانه خبر و نحوه تنظیم یک خبر را آموزش داد.   انتقاد فرماندار بردسکن از انتقال آب از پلاکی به پلاک دیگر در بردسکن   فرماندار بردسکن گفت: ۸۰ درصد چاه موتور‌های کشاورزی شهرستان بردسکن، آب را از پلاکی به پلاک دیگر انتقال می‌دهند.   علی دهقان‌زاده در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان افزود: با توجه به بحران خشکسالی و افت شدید منابع آبی، کشاورزان از احداث توسعه باغات به صورت خودسرانه به جد پرهیز کنند.   این مسئول ادامه داد: از مجموع بیش از ۳۶۰ حلقه چاه کشاورزی در شهرستان بردسکن بیش از ۸۰ درصد آنها برای آبیاری به اراضی و باغات خود از پلاکی به پلاک دیگر آب کشاورزی را انتقال می‌دهند.   وی بر اصلاح و بازنگری این قانون توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: هرگونه زراعت جدید از پلاک دیگر و ساخت هرگونه باغ جدید، ممنوع و اولویت با باغ‌های بارده است.  

معرفی سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ

سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری تربت حیدریه و مسئولان جلگه رخ، «رسول بابایی» به عنوان سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ معرفی شد.

 رسول بابایی قبلا در فرمانداری تربت حیدریه دارای سمت‌هایی همچون کارشناس ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و ارتباطات مردمی در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه و سرپرست بخشداری کدکن بوده است.

بخش رخ به مرکزیت شهر رباط سنگ در شهرستان تربت حیدریه با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر دارای دو شهر، ۵۲ روستا و ۴۷ پارچه آبادی است که ۴۸ روستا از این تعداد بالای ۲۰ خانوار هستند و شغل مردم این منطقه اکثرا کشاورزی و دامپروری است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی