Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس، به نوعی تایید کرد که فصل آینده نیز در این تیم باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تابستان سال گذشته بود که آلوارو موراتا با قراردادی قرضی از اتلتیکومادرید به یوونتوس پیوست. با این حال بیانکونری اکنون می‌تواند با پرداخت 10 میلیون یورو به اتلتیکو یک فصل دیگر قرارداد قرضی دیگر قرارداد این ستاره اسپانیایی را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مهاجم اسپانیایی حالا صحبت‌هایی انجام داده که نشان می دهد باشگاه یوونتوس قصد دارد این بازیکن را حفظ کند و تنها اعلام رسمی ماندگار شدن موراتا در یووه باقی مانده است. آلوارو موراتا در مصاحبه ای با آاس درباره وضعیت آینده خود در یوونتوس گفت: "من این هفته با مدیر ورزشی باشگاه صحبت کردم اما تا چیزی رسمی نشود نمی توانم حرفی بزنم."

ماسیمیلیانو آلگری بعد از دو فصل جدایی دوباره به یوونتوس بازگشته و در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. با این حال موراتا می گوید که با آمدن آلگری آینده تاکتیکی اش در یووه با تغییری مواجه نخواهد شد. او گفت: "این یک اتفاق عادی است. فصل عجیبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم که فصل آینده اوضاع بهتر شود. دلتنگ هواداران هستیم و همچنین برای بازیکنان نیز متفاوت است که در ورزشگاه های پر بازی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آلوارو موراتا فوتبال تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!

به گزارش ورزش سه، روبرتو تورس ستاره تیم گل‌گهر سیرجان پس از غیبت در بازی هفته بیست و چهارم مقابل استقلال خوزستان مجدد به تیم ترکیب این تیم بازگشت و در بازی با مس رفسنجان عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

او در دقیقه 28 بازی با مس رفسنجان ارسال فوق‌العاده‌ای انجام داد و سعید سحرخیزان را در موقعیت گلزنی قرار داد و او در شرایطی قرار گرفت که با اشاره به توپ با ضرب و زاویه مناسب توپ درون دروازه قرار گرفت.

تورس در این فصل 5 گل و 6 پاس گل ارسال کرده و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ به شمار می‌رود، این در حالی است که او 17 بازی برای گل‌گهر انجام داده و به نسبت تعداد بازی‌هایی که داشته اثرگذاری فوق‌العاده‌ای داشته است.

تورس در بازی با مس رفسنجان در همه جای زمین حضور داشت و سرکشی و با آزادی عملی که در اختیار او قرار گرفته بود نشاط بیشتری به روند هجومی گل‌گهر داده بود.

ستاره اسپانیایی گل‌گهر در پایان مسابقه از زمین بازی تعویض شد و این در حالی بود که دو دقیقه تا پایان مسابقه بیشتر نمانده بود، او به دلیل فرصت‌های خوبی که مهاجمان گل‌گهر از دست داده بودند عصبی بود و واکنش عجیبی پس از خروج زمین از خود نشان داد.

دیگر خبرها

  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند