Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی بسکتبال گفت: بعید می‌دانم عربستان بتواند تیم را به چالش جدی بکشاند.

به گزارش برنا، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 در اردن به مصاف تیم ملی قطر رفت که این بازی با نتیجه 84 بر 46 به پیروزی رسید.

محمدرضا اسلامی، مربی بسکتبال درباره نتیجه به دست آمده در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیکنان برای این پنجره از داخل مسابقات آمده بودند شرایط کاملا فرق داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنجره واقعا بازیکنان فوق العاده ظاهر شدند و نشان دادند که واقعا اختلافی که بین بسکتبال قطر و ایران وجود دارد به چه علت است. اما یکی از نکات مثبت این بازی امتیاز گیری اکثر بچه ها بود در بازی های قبل عموما دو یا سه بازیکن بودند که فقط امتیاز آوری داشتند اما در این بازی با تمرکز بالا و بازی مناسب تقریبا 6 بازیکن ما برای تیم امتیاز گرفتند. در کنار این کادر فنی هم تمرکز خوبی داشت و از همه بازی گرفت.

او درخصوص دیدار با عربستان نیز گفت: فکر نمی کنم مشکلی برای برد مقابل عربستان داشته باشیم. البته شاید عربستان هم به دنبال این باشد که بخواهد مانند سوریه با دفاع زون تیم را به چالش بکشد اما با توجه به وضعیتی که از تیم در بازی مقابل قطر دیدیم امید می رود در این بازی هم پیروز زمین مسابقه را ترک کنیم.

اسلامی در پایان با اشاره به مشخص شدند برنامه تیم ملی جهت حضور موفق در المپیک توکیو توضیح داد: با توجه به شرایطی که کووید 19 در جهان به وجود آورده برگزاری بازی های دوستانه برای همه کشورها دشوار شده است. اما همانطور که تاثیر این بازی های تدارکاتی را در جام جهانی دیدیم. این بار هم بازی با برخی تیم ها می تواند برای آماده سازی تیم مفید باشد. ژاپن، اسپانیا و آرژانتین تیم های خوبی هستند و قطعا می توانیم بازی های خوبی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی آسیا تیم ملی برنا بسکتبال عربستان سوریه قطر زمین المپیک جهان جام جهانی اسپانیا آرژانتین محمدرضا اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد

بانک جهانی در آخرین گزارش خود زیر عنوان «بررسی چالش‌ها: مقابله با رکود اقتصادی و تورم» نگاشته است که حمایت از بخش خصوصی در افغانستان می‌تواند تا حدی از فروپاشی اقتصادی این کشور جلوگیری کند.

بانک جهانی گفته است کاهش ۲۶ درصدی رشد تولید ناخالص داخلی و حمایت‌های خارجی، تصویر روشنی را از چشم‌انداز تاریک اقتصادی افغانستان ترسیم می‌کند.

براساس گزارش بانک جهانی ممکن است چالش‌های ساختاری در بخش خصوصی همراه با کاهش حمایت‌های بین‌المللی مانع هر گونه پیشرفت اقتصادی در افغانستان شود.

برپایه این گزارش، این رکود اقتصادی می‌تواند سبب افزایش فقر و بیکاری در افغانستان شود تا جایی که نیمی از جمعیت آن به‌شدت نیازمند کمک‌های خارجی هستند.

به گفته بانک جهانی، کشاورزی در افغانستان می‌تواند سبب رشد اقتصاد در کشور شود.

این نهاد بین‌المللی همچنان سرمایه‌گذاری‌ در زیرساخت‌های آبیاری و نیز دسترسی دهقانان به بازارها برای افزایش بهره‌گیری از محصولات زراعتی‌شان را مهم خوانده است.

این در حالی است که پیش از این‌نیز بانک جهانی گفته بود این نهاد ۸۴ میلیون دلار کمک به افغانستان را به‌منظور مبارزه با بحران‌ اقتصادی و تطبیق پروژه‌های معیشتی در کشور تأیید کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد