Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پی شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیدای شورای اسلامی شهر شیراز و شهرستان‌های استان فارس روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان فارس نسبت به انتشار برخی مطالب و تبلیغات و سواستفاده از عناوین گروه‌های جهادی اعلام موضع کرد.

در بیانیه رسمی روابط عمومی بسیج سازندگی استان فارس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
این حرکت‌ها (فعالیت‌های جهادی) به فضل الهی به قله‌های اهداف عالی انقلاب اسلامی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقام معظم رهبری خطاب به گروه‌های جهادی شهریور ۱۳۸۹

ساعات و لحظاتی که در آن به سر می‌بریم، از سرنوشت سازترین اوقات عمر ایران اسلامی است. ۲۸ خرداد، شب قدر دیگری برای انقلاب عزیز است که درک درست آن، نویدبخش روز‌های روشن آینده است. هرچه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم به لطف الهی شور و نشاط مردم زیادتر می‌شود و این بسان دمیدن روح تازه در کالبد کشور است.

از سویی نامزد‌ها چه در ریاست جمهوری و چه در شورا‌های اسلامی شهر و روستا تلاش می‌کنند تا نظر مردم را به خود معطوف کنند و یکی از این بسترها، جلب حمایت مردم با استفاده از عناوین اصیل در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی است.

از آنجا که نفس فعالیت‌های جهادی و اردو‌های محرومیت‌زدایی، خدمت خالصانه، بی مزد و منت به محرومان است، لیکن شاهد بهره برداری برخی نامزد‌های شورا‌های اسلامی و لیست‌های انتخاباتی، بخصوص در شهر شیراز از عناوینی مانند «نماینده گروه‌های جهادی» یا «لیست مورد حمایت گروه‌های جهادی» و... هستیم که در همین راستا به اطلاع عموم ملت شریف استان و شهر مقدس شیراز می‌رساند، «بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در سراسر استان فارس» بنا به رسالت و وظیفه ذاتی، از هیچ یک از نامزد‌های انتخابات ۲۸ خرداد حمایت نکرده و ادعای تائید لیست انتخاباتی توسط این سازمان یا گروه‌های جهادی، تحت هر عنوان به هیچ وجه صحت ندارد و سازمان بسیج سازندگی استان فارس بعنوان خادم جهادگران عزیز؛ پیگیری حقوقی مسئله را برای خود محفوظ میداند.

در پایان ضمن توصیه رعایت اخلاق و قانون به نامزد‌های گرامی، انتظار می‌رود داوطلبان صرفا نسبت به ارائه برنامه‌های خود اقدام کنند، و امت شریف ایران اسلامی و فارس قهرمان نیز در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب با بصیرت و آگاهی و انتخابی درست، بار دیگر الگوی مردم سالاری دینی را در برابر جهانیان به نمایش بگذارند.
ان شاءالله

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیست و نامزد انتخاباتی گروه های جهادی بسیج سازندگی فارس فضای مجازی گروه های جهادی بسیج سازندگی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان