Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:49:26 GMT

۲۸ خرداد مردم برای تحقق «ایران قوی» به صحنه می آیند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۷۲۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 12 MB

سردار غلامرضا سلیمانی در جوار یادمان شهدای گمنام سنندج از همه ایرانیان به ویژه مردم مرزدار کردستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.

کد خبر 5234145.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 سنندج بسیج سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامرضا سلیمانی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال