Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی اوکراین با وجود شکست شاگردانش در نخستین بازی خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰، از آنها تمجید و تأکید کرد که باخت آنها به خاطر تصمیمی اشتباه در صحنه گل آخر حریف بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندری شوچنکو سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین پس از شکست 3 بر 2 شاگردانش در آمستردام برابر تیم ملی هلند در دومین بازی از گروه C رقابت‌های یورو 2020، به خبرنگاران گفت: بازی، یک بازی بسیار سریع و جالب را با کلی فرصت گلزنی برای هر دو تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مایلم از بازیکنانم به خاطر واکنش خوب‌شان نشان دادند تشکر کنم به خصوص بعد از آن که گل دوم را دریافت کردیم. ممکن بود بعد از خوردن همان گل بازی را رها و قبول کنیم که بازنده میدان هستیم اما اینگونه نبود و بازیکنان ما برای جبران گل‌های خورده تلاش کردند.

ستاره سابق تیم ملی اوکراین و باشگاه میلان افزود: به جای تسلیم شدن ما انرژی لازم برای تغییر دادن روند بازی را پیدا و شروع به حمله کردیم. با ایجاد تغییر در سیستم بازی‌‌مان، به آن توازن بخشیدیم و پس از آن بود که تیم نمایشی بسیار خوب از قدرت واقعی‌اش ارائه کرد. با این حال ما واقعاً ناراحتیم چون وقتی که شما شانس خوبی برای کسب تساوی دارید و آن را با ارتکاب یک اشتباه از دست می‌دهید کام‌تان تلخ می‌شود. گل سومی که خوردیم حاصل اشتباه خودمان بود. روی آن توپ باید تصمیمی متفاوت می‌گرفتیم. با این حال من فکر می‌کنم که بازیکنانم شخصیت‌شان را نشان دادند و با تمام انرژی‌شان بازی کردند.

تیم ملی اوکراین روز پنجشنبه هفته جاری در دومین دور از بازی‌‌های گروه C برابر مقدونیه قرار خواهد گرفت.

یورو 2020| پیروزی هلند مقابل اوکراین در جشنواره گلزنی آمستردام

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی پیکان و آلومینیوم اراک درباره اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان میان هواداران دو تیم پیش آمد، اظهار کرد: اتفاق خوب و مبارکی رخ داده و بانوان ما می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک ببینند، فکر می‌کنم فرهنگ هواداران بهتر شده، البته ما فرهنگ داشتیم ولی در برخی بازی‌ها اتفاقات خیلی خوبی نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: از وقتی که بانوان به ورزشگاه‌ها می‌آیند واقعاً فرهنگ استادیوم‌های ما عوض شده، به هر حال ما خودمان خانواده داریم و می‌دانیم در رابطه با چه چیزی صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود. باید تمام مسئولیت اتفاقی که افتاده را بپذیریم. من خودم از این اتفاق تعجب کردم. امیدوارم که به سمتی برویم که اول به خانواده خودمان فکر کنیم. به کسی توهین کنیم پشت سرمان، خود ما خواهر و مادر و خانواده داریم. کسانی که دوست داریم همه به آنها احترام بگذارند.  

سرمربی تیم پیکان افزود: مطمئن هستم این اتفاق تکرار نخواهد شد و بر اثر یک حادثه که اسم آن را جوگیری می‌گذارم، رخ داد. معتقدم مردان ایرانی فوق‌العاده با غیرت هستند. باید یک لحظه فکر کنیم خواهر و مادر خودمان در ورزشگاه هستند و چگونه باید با آنها برخورد کنیم. من چند ورزشگاه دیگر رفته‌ام و فوق‌العاده و ورزشگاه با خانم‌ها بهتر شده است. همه با هم متحد هستند و تیم خودشان را تشویق می‌کنند، به تیم رقیب کا مدارند. قدم‌های مثبت خوبی برای فوتبال ما برداشته شده و خدا کند از این آدم‌های جوگیر در ورزشگاه‌ها نبینیم تا همه از از این فوتبال لذت ببریم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!