Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید نوراله حسن زاده یکشنبه شب در نشست ستاد تسهیل خوزستان در سرسرای استانداری با بیان اینکه واحدهای صنعتی این استان در بحث برق مشکل دارند افزود: حدود ۶۰۰ مگاوات برق از واحدهای بزرگ صنعتی این استان کاسته شده است لذا با ادامه این روند اگر واحدهای  صنعتی کوچک که در ایجاد اشتغال استان نقش بسزایی دارند دچار مشکل شوند در بحث اشتغال و تولید در خوزستان دچار مشکل خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: طبق گفته صاحبان واحدهای تولیدی خوزستان مستقر در شهرک های صنعتی در مسیر لوله کشی آب آن ها انشعاباتی ایجاد شده است که باعث قطعی آب در شهرک ها شده است لذا آبفا باید در این مورد پاسخگو باشد.

حسن زاده در ادامه با اشاره به تولید مازاد الکل در استان بیان کرد: بسیاری از کارخانجات تولید الکل در استان با تولید و انبار انبوه الکل مواجه شده اند که باید برای صادرات این کالا از این شرکت ها حمایت نمود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: باید از واحدهای تولید الکل حمایت شود تا تولید مازاد خود را صادر کنند و دچار ضرر و زیان نشوند.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان کرد: چند شهرک صنعتی در استان علاوه بر قطعی برق  با مشکل کم آبی  نیز مواجه هستند .

اخلاق محمدیان بیان کرد: در برخی شهرک های صنعتی خوزستان ایستگاه پمپاژ و انشعابات آب ایجاد شده و به آبفا واگذار شده است اما آبی در این تاسیسات منتقل نمی شود، به عنوان مثال شهرک صنعتی شماره سه اهواز و شهرک صنعتی  دزفول و ماهشهر با مشکل کمبود آب مواجه هستند.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

برچسب‌ها انرژی برق شهرک صنعتی خوزستان قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شهرک صنعتی خوزستان انرژی برق شهرک صنعتی خوزستان قطع برق شهرک های صنعتی صنعتی خوزستان شهرک صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است