Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ ایرج حسنخانی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی  در در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی انتقال جسد نیمه جان فردی با هوئیت معلوم از روستا‌های مرزی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) و متعاقب فوت وی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم پلیس آگاهی استان، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: در بررسی‌های فنی کارآگاهان جنایی مشخص شد مقتول با استفاده از چوب دستی به قتل رسیده است که با به کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم و پس از تلاش‌های مستمر ضمن شناسایی قاتل، با انجام اقدامات مهندسی اجتماعی و استفاده از ظرفیت ریش سفیدان محلی؛ نهایت قاتل خود را کمتر از ۲۴ ساعت به پلیس آگاهی انتظامی استان معرفی کرد.

سرهنگ حسنخانی تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده، قاتل به جرم ارتکابی خود به انگیزه اختلافات قبلی درون روستایی اعتراف کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل قاتل فراری انتظامی آذربایجان غربی اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت