Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز با انجام ۹ بازی در یک روز پیگیری می‌شود و در این هفته شاهد دیدارهای حساسی در بالا و پایین جدول هستیم.

تیم صدرنشین هوادار در این هفته میزبان تیم خوب خیبر خرم آباد است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و به خصوص در خانه پیروزی‌های پر گلی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوادار در صورتی صدرنشینی‌اش را در هفته جدید هم حفظ می‌کند که بادران در دیدار مهمی که در کرمان دارد، به پیروزی با تفاضل بیشتر از یک گل دست پیدا نکند.

بادران تیم دوم جدول در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته میهمان مس کرمان است که این دیدار را می‌توان حساس‌ترین بازی این هفته دانست. تیم‌های دوم و سوم که شانس صعود به صدر جدول را هم دارند، در این دیدار مهم مقابل هم صف آرایی می‌کنند. نارنجی پوشان تهران و کرمان در حالی در این دیدار حساس به مصاف هم می‌روند که نیم نگاهی هم به نتیجه دیدار هوادار و خیبر دارند؛ اگر خیبر موفق به متوقف کردن هوادار شود، این بازی حساسیت بیشتری پیدا می‌کند.

در یکی از بازی‌ها مهمی که در پایین جدول شاهد آن هستیم، نود در ارومیه از چوکا تالش پذیرایی می‌کند. جدا از حساسیت‌های جدولی، این دیدار از یک وجه دیگر هم حائز اهمیت و حساسیت است. علی لطیفی که تا چند هفته گذشته هدایت چوکا را بر عهده داشت، امروز باید مقابل این تیم روی نیمکت نود ارومیه بنشیند و مقابل تیم سابقش با هدایت فرشاد پیوس برود.

نتیجه این دیدار می‌تواند در سرنوشت نهایی دو تیم در پایان لیگ هم تاثیر گذار باشد و از این رو شاید نظارت‌های ویژه‌ای روی این بازی صورت گیرد، چون می‌توان گمانه زنی کرد که این بازی مستعد حواشی قابل توجهی باشد.

فجر سپاسی هم از جمله تیم‌های لیگ یکی است برای صعود به لیگ برتر امیدوار است و آنها هم می‌توانند این شانس را برای خود پررنگ‌تر نمایند. فجری‌ها در این هفته میزبان رایکا بابل هستند که شاید به دلیل جایگاه جدولی‌اش انگیزه چندان زیادی برای این بازی نداشته باشد.

اگر قرار باشد در صدر جدول تغییری ایجاد شود و هوادار آن را از دست بدهد، قطعاً یکی از ۳ تیم بادران، مس کرمان یا فجر سپاسی می‌توانند این جایگاه را تصاحب کنند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال؛

دوشنبه ۲۴ خرداد

شهرداری آستارا – قشقایی شیراز؛ ساعت ۱۸
نود ارومیه – چوکا تالش ساعت؛ ۱۸:۱۵
گل ریحان البرز – آرمان گهر؛ ساعت ۱۸:۴۵
مس کرمان – بادران تهران؛ ساعت ۱۹:۱۰
فجر سپاسی – رایکا؛ ساعت ۱۹:۲۵
هوادار تهران – خیبر خرم آباد؛ ساعت ۱۹:۵۰
خوشه طلایی ساوه – ملوان؛ ساعت ۱۹:۵۰
شاهین شهرداری بوشهر – استقلال خوزستان؛ ساعت ۲۰:۳۵
استقلال ملاثانی – پارس جنوبی جم؛ ساعت ۲۰:۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال باشگاه مس کرمان تیم فوتبال بادران تهران تیم فوتبال هوادار تهران لیگ دسته اول فوتبال لیگ یک فوتبال ساعت ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد