Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و شب برای ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، جنوب سیستان‌وبلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی هرمزگان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه از روز چهارشنبه تا آخرهفته در ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان‌وبلوچستان در ساعات بعد از ظهر بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد، ادامه داد: سایر مناطق کشور تا آخر هفته آسمانی صاف را دارند.

بیشتر بخوانید: جو پایدار در بیشتر مناطق کشور/ آب‌های جنوبی متلاطم هستند

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شرق کشور به ویژه منطقه زابل با وزش باد و خیزش گردو‌خاک مواجه است، افزود: همچنین این پدیده را طی ۲ تا ۳ روز آینده برای استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌کنیم.

گودزی با اشاره به اینکه آب‌های جنوبی کشور تا آخرهفته مواج و متلاطم هستند، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف است و انتظار وزش باد در این شهر را داریم و بیشینه دمای آن به ۳۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی هواشناسی کشور هواشناسی تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی کشور هواشناسی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در این اطلاعیه آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری، وزش باد‌های متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک همرفتی بر روی کشور‌های همسایه و تاثیر آن بر مناطقی از استان از اواخر وقت امروز دوشنبه تا اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
این شرایط خطراتی از جمله کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال آسیب به تاسیسات و سازه‌های سبک به همراه دارد.
توصیه می‌شود: احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ای در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده