Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،خانجانی دادستان استان همدان خبر توزیع ۳ هزار فلش تبلیغاتی برای یکی از نامزد‌های انتخابات در شهرستان هارا تکذیب کرد.

او گفت: برای این خبرمستنداتی ارائه نشد و این تخلف با بررسی شورای تخلفات انتخاباتی رد شد.

 دادستان استان همدان افزود: بیشتر تخلفات انتخاباتی این دوره در استان زدن تراکت و پوستر خارج از اندازه اعلام شده و نصب آن‌ها در مکان‌های غیر مصوب و همچنین چند مورد هم تجمع های افراد با بیش از حد نصاب در ستاد‌های تبلبغاتی و رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت مردم ملایر در انتخابات شوراها همیشه بالا بوده است

قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر گفت: مشارکت بالای ۶۰ درصدی در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری و بالای ۶۵ درصد در پنج دوره انتخابات شورا‌های اسلامی نشان از فرهنگ بالای مردم شهرستان ملایر دارد.

او افزود: با وجود تمامی توانمندی‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی و فرهنگی، شهرستان ملایر نیازمند نگاه حمایتی و کمک ویژه مسئولان استانی و ائمه جمعه برای دعوت مردم و حضور حداکثری هستیم.

ولدی بیان کرد: بستر‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد در این شهرستان مهیا است و امیدواریم این بار هم مردم با حضور و مشارکت پرشور خود حماسه دیگری را خلق کنند.

تبلیغات انتخاباتی در روستا‌ها چهره به چهره شد

نامزدهای انتخابات شوراهای روستا‌ها در استان از تبلیغات فضای مجازی و محیطی فاصله گرفته اند و بیشتر به صورت تبلبغات چهره به چهره  و اقوامی تبدیل شده است.

البته دراین میان اعضا‌های شورا‌های دوره‌های قبل روستا ستاد‌هایی را زده اند و برای باقی ماندن در شور‌های روستا تلاش‌های زیادی می‌کنند.

افزایش صندوق های رای شهرستان کبودراهنگ به ۱۵۹ صندوق  برای پیشگیری از شیوع کرونا

مهدوی، فرماندار شهرستان گفت: شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری سه انتخابات مهم پیش رو ریاست جمهوری و میان دوره مجلس و شورای اسلامی را دارد این انتخابات آبروی شهرستان و کشور است و باید به بهترین شکل برگزار شود.

او تاکید کرد: از تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی بازرسی انجام می گیرد و نامزد‌ها باید قوانین و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار کبودراهنگ ادامه داد: این انتخابات به همت بیش از سه هزار نفر عوامل اجرایی و ناظران و انتظامی در ۱۴۷ شعبه و ۱۵۹ صندوق کار اخذ رای را انجام خواهد شد

مهدوی با اشاره به اینکه همه تلاش می کنیم که انتخابات سلامت و با امانت داری کانل برگزار شود، بیان کرد: ساعت برگزاری انتخابات از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می شود و در همه شعبه‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت می شود.

تقدیر ویژه شهردار اسدآباد از کاندیداهای شورای شهر

شهردار اسدآباد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از نامزدهای انتخابات  شورای شهر به‌علت همکاری در زیبانگهداشتن شهر تشکر کرد.

فعله گری تصریح کرد:باتوجه به تجربیات قبلی واقعا انتظار این حجم همکاری را نداشتیم اما در این چندروز همکاری این عزیزان با ما بسیار قابل تحسین بوده است.

او با بیان اینکه وظیفه خود دیدم از نامزدهای عزیزی که با ما همکاری داشتند تشکر کنم گفت:در چند روز گذشته در شهرهای اطراف شاهد چسباندن عکس بر درودیوار شهر بوده ایم اما در اسدآباد این اتفاق تاکنون نیفتاده و امیدواریم تا پایان روند انتخابات نیز این رویه ادامه دار باشد.

شهردار اسدآباد در پایان ضمن دعوت از همه آحاد شهروندان به شرکت در انتخابات گفت:انتخابات آتی شورا سرنوشت چهار سال آینده  شهر را تعیینمی کند و لازم است همه در سرنوشت خود سهیم باشند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای شهر شهردار اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس